تعمیر گیربکس هایما s5 در تهران

تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس

خدمات ارائه شده در تعمیرگاه تهران پلاس فقط مختص به خودروهای لوکس خارجی است.

از پذیرفتن خودروهای ایرانی معذوریم. لطفا تماس نگیرید.

تعمیر تخصصی گیربکس خودروهای لوکس با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس

یکی از بخش ها و اجزای مهم و ضرروی در خودرو که نقش اساسی را در عملکرد و کارایی حداکثر خودرو ایفا می کند گیربکس است. گیربکس ها در طول زمان دچار تغییرات زیاد وعمده ای شده اند و در حال حاضر تعمیر گیربکس با گذشته بسیار متفاوت است و باید توسط افرادی انجام شود که دانش و مهارت کافی را در این زمینه دارند.

 سازندگان گیربکس انواع مختلفی از گیربکس ها را در انبوهی از پیکربندی ها و نسبت دنده های مختلف طراحی کرده اند. هنگامی که خرابی رخ می دهد، درک چگونگی تعمیر واحدهای خراب و نحوه جلوگیری از خرابی های آینده برای حفظ و راه اندازی تولید بسیار مهم است.

سه عاملی که می توانند باعث خرابی زودرس شوند عبارتند از روانکاری ضعیف، ناهماهنگی و بارگذاری بیش از حد. حالت های خرابی می تواند شامل خرابی یاتاقان یا خرابی چرخ دنده یا هر دو باشد. روانکاری هم برای عمر بلبرینگ و هم برای چرخ دنده حیاتی است. جنبه‌های مهم روان‌کاری، حجم روان‌کننده‌ای است که به شبکه‌های چرخ دنده و یاتاقان‌ها و همچنین خواص روان‌کننده تحویل می‌شود. روان کننده یک لایه نازک تشکیل می دهد که از تماس فلز به فلز بین چرخ دنده ها و بین اجزای یاتاقان جلوگیری می کند. چرخ دنده‌های صنعتی مدرن از فرم دندانه‌ای پیچ‌خورده و درگیر شدن دندان استفاده می‌کنند که ترکیبی از چرخش و لغزش است. 

لایه روغن یک مانع نازک بین قطعات متحرک است که به نیروی چرخشی اجازه می دهد تا چرخ دنده ها را به راحتی بدون آسیب به سطوح فلزی بچرخاند. آلودگی در روانکار می تواند منجر به ساییدگی و سایش بسیار سریعتر برای یاتاقان و چرخ دنده در گیربکس شود، بنابراین ضروری است که مکانیک های تعمیر و نگهداری روغن گیربکس را به صورت دوره ای، حداقل سالی یک بار، از نظر آلودگی بررسی کنند. هر گیربکس دارای سطح روغن توصیه شده و همچنین روشی برای روانکاری یاتاقان ها و مجموعه دنده است.

 با روغن کاری گیربکس، تمام اجزای متحرک به زیر سطح روغن فرو می روند. با روغن کاری اسپلش، روغن به وسیله اجزای متحرک سریع به اطراف داخل محفظه گیربکس پاشیده می شود و تمام قسمت های متحرک را می پوشاند. با روغن کاری تحت فشار، روغن از طریق نازل های اسپری یا گذرگاه های روغن از مخزن روغن گیربکس یا از مخزن خارجی به هر توری دنده و یاتاقان پمپ می شود.

چرخ دنده ها به گونه ای طراحی شده اند که با محورهای موازی یا زاویه راست و با یک واکنش معکوس بین دندانه های چرخ دنده مشبک شوند. تراز دنده ها در محفظه گیربکس بسیار مهم است و ارزیابی تراز سوراخ های محفظه گیربکس زمانی که بازسازی انجام می شود بسیار مهم است. در کاربردهای ماینینگ، جایی که کاهنده‌های دنده در کاربردهایی با بارهای سنگین قرار دارند، گاهی اوقات می‌بینیم که محفظه‌های کاهنده ممکن است دچار اعوجاج یا خم شدن شوند. حتی مقدار کمی ناهماهنگی می تواند باعث سایش و خرابی زودرس دنده شود..

دندانه‌های چرخ دنده به شکلی که طراحی شده‌اند مشبک نمی‌شوند و در نتیجه بارهای زیادی در قسمت‌های ضعیف‌تر دندان‌ها وارد می‌شود. چرخش یاتاقان ها در سوراخ های خود نیز می تواند باعث ساییدگی در سوراخ ها شود و به نوبه خود باعث ناهماهنگی و آسیب دنده شود

تهران پلاس مرکز تخصصی تعویض و تعمیر انواع مشکلات ایجاد شده در گیربکس خودرو های خارجی در ایران است تمامی موارد مربوط به تعمیر و کارشناسی گیربکس خودرو های خارجی در مرکز تهران پلاس توسط افراد متخصص انجام می شوند و با توجه به نوع و میزان آسیب وارد شده بهترین روش برای حل مشکل گیربکس به کار گرفته می شود.

تعمیر گیربکس

هر خودرو از اجزای مختلفی تشکیل شده است که همکاری تمامی این بخش ها در کنار هم سبب حرکت خودرو می شود، بدون سلامتی و هماهنگی اجزای مختلف در کنار حرکت درست خودرو امکان پذیر نیست به همین دلیل است که گفته می شود تمامی اجزای خودرو باید بررسی و چک شوند. یکی از اجزای ضرروی در خودرو که سلامت آن در سلامت کلی گیربکس نقش اساسی را ایفا می کند گیربکس است. تعمیر گیربکس یکی از مواردی است که در حرکت خودرو نقش مهمی را ایفا می کند به همین دلیل است که از حساسیت زیادی برخوردار است.

برای تعمیر گیربکس خودرو علاوه بر مهارت بالا به دانش و تخصص نیاز است چرا که گیربکس های به کار رفته در خودرو ها دیگر به شکل دستی نیستند و هر کدام به کمک فناوری های مختلفی ساخته شده اند و جزئیات خاص خودشان را دارند به عنوان مثال گیربکس های به کار رفته در خودرو های بنز کاملا با گیربکس های به کار رفته در خودرو های هیوندای متفاوت است و جزو خودرو های پیچده خاص به شمار می رود که تعمیر آن کار آسانی نیست.

حتی باز کردن گیربکس خودرو برای خارج کردن آن از خودرو برای شناسایی مشکل و عیب ایجاد شده به تخصص بالایی نیاز دارد چرا که اگر سیستم برقی متصل به گیربکس به درستی باز نشود ممکن است خود سیستم برقی در زمان جداسازی از گیربکس دچار خرابی شود و کل برق خودرو به تعمیر نیاز پیدا کند.

نکات تعمیر گیربکس

برای تعمیر گیربکس اتومات و دستی به دانش، علم و تخصص متفاوتی نیاز است و مراحل تعمیر این دو گیربکس کاملا با هم متفاوت هستند.

برای تعمیر یگربکس اتومات ابتدا باید نوع گیربکس را شناسایی کنید

در گام بعدی باید با توجه به نوع گیربکس برای بررسی دقیق گیربکس را به دقت از خودرو خارج کنید ، اگر مشکل از روغن گیربکس باشد نیاز به خارج کردن گیربکس نیست و باید با دستگاه اتومات روغن گیربکس فاسد خارج شود و روغن گیربکس جدید جایگزین شود. روغن گیربکسی که برای جایگزینی به کار برده می شود باید اصل باشد تا بتواند کارایی کافی را داشته باشد و به گیربکس و سایر بخش های خودرو آسیب وارد نکند.

درگ ام بعدی پس از خارج کردن گیربکس باید تمامی بخش های گیربکس به دقت بررسی شوند اگر مشکل از چرخ دنده ها باشد باید در صورت شکستگی چرخ دنده ها جایگزین شوند.

پس از اینکه علت دقیق خرابی گیربکس مشخص شد باید به کمک ابزار های مدرن و دقیق مشکل را رفع کرد

پس از رفع دقیق مشکل باید گیربکس را با دقت و طبق اتصالات اصلی داخل خودرو جای گذاری کرد ، بر خلاف تصور عمومی مرحله ی خارج کردن و جای گذاری گیربکس به دلیل نوع اتصالت اهمیت بسیار زیادی دارد و حتما باید توسط افراد متخصص انجام شود.

در صورتی که آسیب وارد شده به گیربکس بسیار بالا باشد ناچار به تعویض کامل گیربکس است، این فرایند علاوه بر وقت گیر بودن به صرف هزینه ی به مراتب بیشتری نیاز دارد اما شما می توانید با سرویس به موقع خودرو از بروز چنین مشکلی جلوگیری کنید.

انواع تعمیر گیربکس

تعمیرات گیربکس بسته به نوع مشکل ایجاد شده در گیربکس متفاوت هستند و باید پس از بررسی دقیق نوع و میزان آسیب وارد شده به گیربکس نسبت به تعویض و رفع مشکل گیربکس اقدام کرد. عمده مشلات ایجاد شده در گیربکس معمولا مربوط به کم بودن سطح روغن گیربکس ، خرابی چرخ دنده ها و سوختن روغن گیربکس می شوند. سرویس و بررسی گیربکس و تعویض روغن گیربکس در زمان های مناسب از بروز آسیب های احتمالی در گیربکس و نیاز به تعمیرات اساسی گیربکس به صورت چشم گیری جلوگیری می کند.

خودروهای AMT که به عنوان گیربکس دنده نیمه اتوماتیک نیز شناخته می شوند، رایج ترین گیربکس های اتوماتیک در خودرو ها در حال حاضر هستند. جدا از کم هزینه بودن، خودروهای AMT با چند ترفند طراحی، ارتقای اساسی خودروهای دنده دستی شما هستند . این نوع خودروی اتوماتیک برای خریدارانی که می خواهند بازده سوخت بالا را با هزینه نگهداری کم ترکیب کنند ایده آل است.

گیربکس AMT را می‌توان در خودروهای بنزینی، دیزلی، CNG و LPG یافت، AMT معمولاً در خودروهای کلاس پایه و متوسط ​​از جمله ماروتی سوئیفت، آلتو، برزا، رنو داستر و تاتا نکسون موجود است. تعداد کمی.

تعمیر گیربکس هیوندا
تعمیر گیربکس هیوندا

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

برای حرکت خودرو نیاز به واسطه ای بین موتور و چرخ های خودرو است ، بخشی که بتواند به درستی نیروی محرکه ی موتور را به چرخ های خودرو منتقل کند. این بخش در خودرو ها به نام گیربکس نشاخته می شود گیربکس سبب می شود تا شتاب خودرو حفظ شود و خودرو کارایی لاز مرا در شرایط مختلف داشته باشد لذا تعمیرات گیربکس همواره یکی از مهم ترین تعمیرات خودرو به حساب می آیند و حتما باید توسط افراد متخصص انجام شوند.

گیربکس اتوماتیک دارای قطعات متحرک بیشتری است و این امر باعث می شود که در اکثر مواقع تعمیر گیربکس دستی آسان تر شود . گیربکس های دستی از روغن دنده یا روغن موتور برای روانکاری استفاده می کنند و با سرعت کمتری نسبت به روغن گیربکس خراب می شوند. به همین دلیل است که گفته می شود تعمیر گیربکس دستی متفاوت با گیربکس اتومات است. بدون گیربکس، خودروها به یک نسبت دنده محدود می‌شوند و این نسبت باید انتخاب شود تا خودرو بتواند با حداکثر سرعت مورد نظر حرکت کند.

 

گیربکس اتوماتیک چه مزایایی دارد؟

چهار مزیت گیربکس اتوماتیک

سهولت. به زبان ساده، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند خودکار رانندگی کنند، زیرا رانندگی با آن آسان است.

قدرت. گیربکس های اتوماتیک علیرغم اینکه رانندگی راحت تری دارند، از گیربکس های دستی قدرتمندتر هستند.

گشتاور.

سرعت شتاب

شاید در مقطعی از گذشته، گیربکس های دستی واقعاً و بدون شک سریعتر از همتایان اتوماتیک خود بودند. اما به لطف پیشرفت‌ها و نوآوری‌هایی که به کارآمدتر شدن گیربکس‌های اتوماتیک کمک کرده‌اند، از نظر سرعت به راحتی از کتابچه راهنمای قدیمی قابل اعتماد پیشی گرفته‌اند. گیربکس های متغیر پیوسته (یا CTV) و گیربکس های دستی خودکار حتی سریع تر از اتوماتیک سنتی تعویض می شوند (یا نسبت دنده مناسب را در مورد CVT انتخاب کنید)، و بسیاری از خودروسازان در حال استفاده از CVT به عنوان گیربکس استاندارد هستند، به ویژه در مدل هایی که به عنوان مصرف سوخت مناسب به بازار عرضه می شوند.

در خودروهای گیربکس اتوماتیک پدال کلاچ وجود ندارد.

در خودروهای گیربکس اتوماتیک تعویض دنده وجود ندارد. هنگامی که گیربکس را در درایو قرار می دهید ، همه چیز به صورت خودکار است.

برای تعویض صحیح دنده، گیربکس اتوماتیک باید بداند که موتور چقدر کار می کند. دو روش مختلف برای انجام این کار وجود دارد. برخی از خودروها یک اتصال کابل ساده دارند که به یک دریچه گاز در گیربکس متصل است. هرچه پدال گاز بیشتر فشار داده شود، فشار بیشتری به دریچه گاز وارد می شود. سایر خودروها از تعدیل کننده خلاء برای اعمال فشار به دریچه گاز استفاده می کنند. مدولاتور فشار منیفولد را حس می کند که وقتی موتور تحت بار بیشتری قرار می گیرد، افزایش می یابد.

اگر هر کدام از موارد فوق در هنگام تعویض دنده به درستی انجام نشوند نشان می دهد که گیربکس خودرو خراب شده است و به تعمیر نیاز دارد تمامی تعمیرات مربوط به گیربکس اتومات در مرکز تهران پلاس توسط افراد متخصص و با توجه به جنبه های مختلف ساختار هر نوع گیربکس انجام می شوند.

 

این روزها گیربکس های  موجود در بازار بسیار متنوع شده‌اند و مانند گذشته نیست که تنها یک یا دو نوع از گیربکس در بازار موجود باشند. این عامل باعث مشکلات و شکست‌های گیربکس می‌شود تا متفاوت و گسترده‌تر باشد. همانطور که می‌دانید قیمت در بازار خودرو افزایش‌یافته است و این شامل ماشین‌های داخلی و خارجی, به خصوص خودرو با انتقال‌های خودکار می‌شود. خارجی‌ها در ایران به دلیل تحریم‌ها خدمات و تعمیر بخش‌های خودرو به ویژه گیربکس بسیار مهم هستند.

علاوه بر استفادهاز قطعه ی مناسب و اصل و روغن گیربکس اصل برای سلامت گیربکس ضروری است با مراجعه به یک مرکز مشهور مانند تهران پلاس و مناسب که دارای متخصصان در زمینه گیربکس است و تعمیرکاران  آن سلامت خودروی شما را تضمین می‌کند. استفاده از قطعات با کیفیت ضعیف در تعمیر گیربکس و نه داشتن تخصص کافی در تعمیر، نه تنها عیب گیربکس نه تنها تعمیر نیست، بلکه قسمت‌های دیگر گیربکس و حتی موتور آسیب‌دیده است.

خودروهای اتوماتیک به انتخاب اصلی اکثر رانندگان در سراسر جهان تبدیل شده اند و هندی ها نیز به این گروه پیوسته اند. راحتی، تعویض دنده بدون کلاچ و رانندگی آسان باعث شده است تا مردم خودروهای اتوماتیک را به جای خودروهای دستی انتخاب کنند.گیربکس اتوماتیک با مکانیزم های ساده تعویض دنده شروع شد که مصرف سوخت نسبتاً کمتری نسبت به نسخه های دستی گذشته ارائه می کرد. پیشرفت در تکنولوژی خودرو و الکترونیک منجر به گیربکس های اتوماتیک کارآمدتر و دقیق تر در خودروهای مدرن شده است.

تعمیر گیربکس به دلیل داشتن پیچیدگی بالا و به گونه ای به دلیل یک سیستم مکانیکی پیچیده بودن نیازمند افراد متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیر است، تا بدین ترتیب تمام مشکلاتی که در بخش گیربکس وجود دارد به راحتی رفع گردد.

خوشبختانه وجود مراکز تعمیر معتبری مانند تهران پلاس باعث شده است تا امکان تعمیر تمام مشکلاتی که در گیربکس به وجود می‌آید به راحتی امکان پذیر شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعمیر حرفه ای گیربکس با ما همراه باشید.

 

گیربکس

گیربکس یک بخش بسیار مهم در خودروها می باشد که وظیفه آن دریافت نیرو از موتور و انتقال آن به میل لنگ ها می باشد، و با توجه به اینکه گرما و اصطحکاک در گیربکس زیاد است، به همین دلیل زودتر از سایر قطعات خودرو امکان خرابی در آن وجود دارد

پس باید به تعمیر این قسمت از خودرو به وسیله افراد متخصص اهمیت داد، تا با حداقل هزینه و به بهترین شکل ممکن بتوان دوباره بازدهی و عملکرد خودرو را افزایش داد.

ولی اینکه چه مواردی در گیربکس به وجود می‌آید تا نیاز به تعمیر داشته باشد؟ و یا علائم خرابی گیربکس چیست؟ تمام این موارد در ادامه مطالب بیان خواهد شد.

تعمیر گیربکس مورانو

 

روش تشخیص مشکل گیربکس

متاسفانه تشخیص دادن دقیق مشکل گیربکس به وسیله افرادی که تخصص و یا اطلاعاتی در بحث مکانیک و تعمیر کاری ندارند کار راحتی نیست و فقط افراد متخصص میتوانند مشکل گیربکس را تشخیص دهند.

برای مثال اگر شما دچار تهوع شوید در این حالت حتماً به آخرین مواد غذایی که مصرف کرده اید و یا به فعالیت‌هایی که در آن روز انجام داده فکر می کنید، تعمیرکارها نیز دقیقا چنین کارهایی را انجام می‌دهند و با مدنظر قرار دادن ویژگی‌ها فنی و به گونه‌ای عمل کرد بخش‌های دیگر سعی می‌کنند مشکل اساسی را در

گیر بکس پیدا کنند مثلاً بررسی صدای گیربکس جزو نکات مهمی هست که باعث می‌شود تا تعمیرکار خیلی سریع بتواند مشکل اصلی گیربکس را پیدا کنند.

مثلا حرکت سخت دنده یکی از مواردی است که نشان دهنده وجود مشکل در گیربکس می باشد.

شاید برای شما هم تاکنون اتفاق افتاده است که هنگام رانندگی از وجود مشکل در دنده و یا جا نیفتادن دنده شکایت داشته باشید. که این مورد میتواند بیانگر وجود مشکل درگیربکس باشد.

و یا  ممکن است هنگام تعویض دنده صدای غیر عادی ایجاد شود و یا تعویض دنده با تاخیر انجام شود که در این حالت این مورد می تواند نشان دهنده وجود مشکل در گیربکس باشد.

 

وجود مشکل در اهرم دنده و یا در سیم کلاچ

به اتمام رسیدن دیسک صفحه کلاچ و وجود مشکل در فلایویل و همچنین وجود مشکل در صفحه اصلی جزو مواردی هستند که می تواند باعث شود تا تعویض دنده با تأخیر و مشکل انجام گردد.

 

کم شدن روغن گیربکس

مورد دوم که می تواند نشان دهنده وجود مشکل در گیربکس باشد می‌توان به نشت یا کم بودن روغن گیربکس اشاره کرد.

وجود نشتی در روغن یکی از مواردی است که می‌تواند نشان‌دهنده وجود مشکل در گیربکس باشد، در واقع یکی از عمده‌ترین علل خراب شدن گیربکس نشتی روغن می باشد.

گیربکس از روغن واسکازین برای عملکرد صحیح استفاده می کند، که در صورت کاهش یافتن این روغن به دلیل نشتی، سطح عملکرد گیربکس هم به صورت کامل پایین می آید.

در حالت کلی روغن های واسکازین به رنگ قرمز روشن هستند و اگر این رنگ تیره گردد و یا بوی غیر عادی مانند بوی سوختگی در روغن ایجاد شود بدان معنا است که باید روغن گیربکس تعویض گردد.

برعکس روغن موتور باید روغن گیربکس در هر ۵۰ هزار کیلومتر عوض شود و وقتی که سطح روغن پایین می‌آید باید اقدام به شارژ روغن کرد.

 

ایجاد شدن لرزش در خودرو

از موارد دیگری که می تواند نشان دهنده وجود مشکل در گیربکس باشد می‌توان به وجود لرزش یا برخورد دو بخش به هم اشاره کرد.

در حالت کلی نباید در خودروی سالم احساس لرزش و یا  حس برخورد دو قطعه به هم به وجود بیاید، چون بروز چنین مواردی می‌تواند بیانگر مشکل در گیربکس باشد.

مخصوصاً در گیربکس های دستی هنگام تعویض دنده صدای ضربه به گوش می رسد که نشان دهنده وجود مشکل در گیربکس است.

 

به وجود آمدن صدای زوزه

از موارد غیر عادی دیگری که می تواند نشان دهنده وجود مشکل در گیربکس باشد می‌توان به ایجاد صدای زوزه اشاره کرد که نشان دهنده وجود مشکل در دنده ها یا یاتاقان توپی دنده است.

در حالت کلی کم شدن روغن واسکازین در دنده ها باعث ایجاد چنین صدایی می شود.

و اگر روغن به موقع تعویض نگردد در نتیجه اصطکاک بین دو سطح باعث ساییده شدن دنده ها شده و به گونه ای باعث بروز آسیب می گردد.

 

ایجاد بوی سوختگی

یکی دیگر از مواردی که می تواند نشان دهنده وجود مشکل در گیربکس باشد، به ایجاد بوی سوختگی می توان اشاره کرد که به دلیل گرم شدن بیش از اندازه روغن واسکازین ایجاد می شود.

 

بکسواد کلاچ

یکی از موارد دیگر که می تواند نشان دهنده وجود مشکل در گیربکس باشد می‌توان به بکسواد کلاچ اشاره کرد که این مورد به خاطر فشاری که بر روی دیسک صفحه هنگام فشار آوردن بر روی پدال کلاچ ایجاد میشود.

که در واقع این مورد هم باعث تعویض دنده به سختی می گردد که در نتیجه آن با صدای غیر عادی مانند صدای برخورد دو قطعه به هم مشاهده می گردد.

تعمیر گیربکس تویوتا
تعمیر گیربکس تویوتا

خرابی های رایج در گیربکس ها دستی و اتومات

یکی از مهم‌ترین مواردی که دارندگان خودرو باید به آن توجه کنند،  بحث خرابی گیربکس می باشد اما مهم تر و اساسی ترین نکته ای که در این خصوص وجود دارد پیدا کردن یک تعمیرگاه بسیار خوب برای تعمیر گیربکس اتومبیل  می باشد.

اگر گیربکس خودروی شما دچار مشکل شود و به آن اهمیت داده نشود ممکن است ضررات جبران ناپذیری به خودروی شما وارد شود،  در کنار این تعمیر گیربکس های اتوماتیک نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد گیربکس های اتوماتیک معمولاً برای خودروهای بسیار لاکچری و لوکس همچون لکسوس، پورشه، هندا لیفان و غیره نصب می‌شوند.

به طور کلی می توان گفت اکثر خودروهای گرانقیمت و لوکس که در بازار وجود دارند از گیربکس های اتوماتیک بهره می برند به همین جهت بحث تعمیر این گیربکس ها بسیار با اهمیت میباشند.

باید بدانید که گیربکس اتوماتیک خودروی خود را به دست چه کسی و چه تعمیرگاهی بسپارید چرا که ممکن است گیربکس شما طوری تعمیر شود که بعدها باز هم دچار مشکلات بسیار زیادی در این خصوص بشود.

تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس بدون شک یکی از بهترین تعمیرگاه های حال حاضر در ایران و تهران می باشد به طوری توانایی تعمیر انواع گیربکس را دارد و با حضور تعمیرکاران بسیار ماهر و چیره دست، امکان تعمیر تمام گیربکس های اتوماتیک را فراهم ساخته است.

یکی از مهم ترین نکاتی که برای سلامت گیربکس اتوماتیک خودروی شما مهم است این است که از یک روغن گیربکس بسیار با کیفیت استفاده کنید. علاوه بر این برای سلامت گیربکس خودروی خود باید به صورت مرتب و در یک زمان بندی درست اقدام به تعویض روغن خودروی خود بکنید. تعمیرگاه تهران پلاس، می تواند بهترین روغن های گیربکس را به شما ارائه دهد.

اما با این حال باز هم اگر اگر در گیربکس شما مشکل و خرابی به وجود آمد نگران و مضطرب نباشید چراکه تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس  با حضور کادر بسیار مجرب و حرفه ای، به راحتی می‌تواند مشکل خودروی شما را  حل کرده و گیربکس شما را به راحتی تعمیر کنید.

نکته ای که باید در این خصوص رعایت کنید این است که در صورت بروز کوچکترین مشکلی در گیربکس خودروی شما سریع و بدون معطلی خودروی خود را به یک تعمیرگاه بسیار حرفه‌ای نشان دهید چرا که اگر تعللی در این امر صورت گیرد ممکن است ذرات بیشتری به سایر قسمتهای خودرو وارد شود.

برای انجام این کار می‌توانید به تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس مراجعه کنید چرا که بهترین خدمات را به شما ارائه داده و خودروی شما را به بهترین نحو ممکن تعمیر می کند، چراکه این تعمیرگاه دارای کادری بسیار مجرب و حرفه ای می باشد و می توانید با خیالی آسوده خودروی خود را برای تعمیر به آنجا ببرید.

تعمیر گیربکس رنو فلوئنس
تعمیر گیربکس رنو فلوئنس

بهترین تعمیرگاه گیربکس در تهران

امروز تعمیرگاه های بسیار زیادی در تمام شهرها مخصوصاً در تهران وجود دارد ولی مهمترین گزینه ای که در این میان وجود دارد این است که همیشه رانندگان در پی پیدا کردن یک تعمیرگاه حرفه‌ای و مجهز هستند تا بتوانند تمام خرابی هایی که در خودرو وجود دارند را به مرکز معتبر بسپارند و هر بار مجبور به پیدا کردن متخصص در زمینه خاص نباشند.

که خوشبختانه وجود تعمیرگاه مجهز و مرکزی مانند تهران پلاس باعث شده است تا امکان رفع تمام مشکلات خودرو از صفر تا صد اعم از تعمیر گیربکس، تعمیر جلوبندی، بررسی تخصصی و خودرو، تعمیر موتور، صافکاری و نقاشی، کارشناسی خودرو خارجی، برق خودرو، تعمیر کمک بادی و همچنین تعمیرات تخصصی خودرو های خارجی و موارد دیگر به صورت تخصصی و به وسیله تیم فوق‌العاده متخصص و حرفه ای انجام گیرد.

بدین ترتیب دیگر رانندگان هیچگونه نگرانی در روابط با دسترسی به تعمیرگاه معتبر نخواهند داشت.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که خواهان دسترسی به یک تعمیرگاه مجهز و معتبر هستید بدین ترتیب می توانید با مراجعه به وب‌سایت تهران پلاس اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با درگاه های ارتباطی با این مجموعه بی نظیر به دست بیاورید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک یا گیربکس اتوماتیک یکی از مهمترین گزینه هایی هست که باید به وسیله افراد فوق العاده حرفه‌ای انجام شود که با توجه به متفاوت بودن مدل های گیربکس های اتومات در خودروهای خارجی امکان تعمیر تخصصی آن برای تمام افراد به راحتی امکان پذیر نیست پس باید جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران به حرفه ای ترین مراکز مراجعه گردد و این مورد به هیچ عنوان به معنای پرداخت هزینه زیاد نمی باشد چون امکان دریافت خدمات حرفه‌ای با هزینه مناسب به راحتی امکان پذیر است در واقع دیگر هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک بسیار مناسب بوده و شما تنها در صورت مراجعه به مراکز و مجموعه های حرفه ای می توانید بهترین خدمات را دریافت نمایید.

علاوه بر بحث تعمیر و تنظیم موضوع خرید گیربکس نیز بسیار حائز اهمیت است و حتماً باید شما هنگام خرید به اورجینال بودن قطعه مورد نظر توجه نمایید که متاسفانه اکثر صاحبان خودروهای خارجی شناخت بسیار زیادی در رابطه با این قطعات ندارند و به گونه ای که امکان تشخیص قطعات اورجینال از قطعات تقلبی به راحتی امکان پذیر نیست پس باید بحث خرید قطعات نیز از مجموعه های معتبر انجام شود.

خوشبختانه علاوه بر بحث تعمیرات تخصصی تمام گیربکس های اتوماتیک در تمام برندهای خودروهای خارجی امروزه بحث عرضه گیربکس نیز توسط مجموعه تعمیرات تراپلاس انجام می شود بدین ترتیب تمام افراد به راحتی می‌توانند خریدی مطمئن را با قیمت بسیار مناسب از این مجموعه عالی انجام دهد که شما از طریق وبسایت تهران پلاس به راحتی می توانید از قسمت فروشگاه به مدل گیربکس های عرضه شده توسط مرکز تعمیر تهران پلاس دسترسی پیدا کنید.

لازم به ذکر است که عوامل مختلفی در بحث هزینه تعمیر گیربکس خلیل هستند که متاسفانه امروزه اکثر مراکز تعمیر گیربکس هزینه های بسیار زیادی را از صاحبان خودروهای خارجی دریافت می کنند.

ولی دیگر با وجود مجموعه تعمیر تهران پلاس تمامی مشکلات به صورت کامل برطرف شده است.

در واقع مواردی مانند وجود افراد فوق العاده حرف‌های زیاد بودن سرعت انجام کار داشتن تجهیزات امکانات فوق العاده پیشرفته و به روز داشتن محیطی مناسب جهت تعمیر سری خودرو و به گونه ای مهیا بودن تمام امکانات و گزینه های مهم در رابطه با تعمیر گیربکس باعث شده است تا امکان دریافت خدمات فوق العاده حرفه ای و با هزینه بسیار مناسب امکان پذیر گردد.

در واقع مجموعه تهران پلاس به خاطر اینکه امروزه پرداخت هزینه‌های گزاف تعمیر به یکی از مشکلات اساسی صاحبان خودروهای خارجی تبدیل شده است نهایت سعی خود را می کند تا با دریافت حداقل هزینه خدمات فوق العاده عده حرف‌های را به مشتریان خود ارائه دهد.

در واقع این موارد است که باعث شده است تا این  مجموعه تعمیر به حرفه ای ترین و مطمئن ترین مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای خارجی در ایران تبدیل شود. شما نیز به راحتی می توانید جهت تعمیر و یا تعویض گیربکس اتوماتیک خودرو تا و یا دریافت تمام خدمات مورد نیاز در رابطه با تعمیر خودروهای خارجی را به صورت صفر تا صد از طریق این مجموعه تعمیر دریافت نمایید.

تعمیر تخصصی گیربکس خودروهای لوکس با 12 ماه گارانتی

مشاهده ویدیوهای بخش تعمیر گیربکس

خدمات ارائه شده در تعمیرگاه تهران پلاس فقط مختص به خودروهای لوکس خارجی است.

از پذیرفتن خودروهای ایرانی معذوریم. لطفا تماس نگیرید.

 

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

4 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن