تعمیر گیربکس کیا موهاوی

تعمیر گیربکس کیا موهاوی تعمیرگاه گیربکس کیا موهاوی کیا موهاوی که در آمریکای شمالی و چین با نام Kia Borrego به بازار عرضه می شود، یک خودروی کاربردی اسپرت (SUV) است که توسط کمپانی کیا کره جنوبی ساخته شده است. این خودرو در سال 2008 در بازارهای کره  و ایالات متحده عرضه شد. کیا کیا …

تعمیر گیربکس کیا موهاوی ادامه »

تعمیر گیربکس موهاوی

تعمیر گیربکس کیا موهاوی

تعمیرگاه گیربکس کیا موهاوی

کیا موهاوی که در آمریکای شمالی و چین با نام Kia Borrego به بازار عرضه می شود، یک خودروی کاربردی اسپرت (SUV) است که توسط کمپانی کیا کره جنوبی ساخته شده است.

این خودرو در سال 2008 در بازارهای کره  و ایالات متحده عرضه شد. کیا کیا موهاوی از پارک ایالتی بیابانی Anza-Borrego در کالیفرنیا نامگذاری شده است. Borrego به معنای “گوسفند شاخدار” است که در پارک ایالتی یافت می شود. کیا موهاوی همرمان با عرضه در بازار های جهانی به بازار خودرو ایران نیز وارد شد، در ایران این خودرو را با نام کیا موهاوی می شناسند.

کیا موهاوی مانند سایر خودرو های هم رده دارای گیربکس اتوماتیک است، با توجه به نوسانات بازار داخلی ایران و بازار ارز در طول سال های اخیر خرید خودرو و قطعات خودرو های خارجی بسیار سخت شده است به همین دلیل سرویس و تعمیر قطعات گیربکس کیا موهاوی اهمیت زیادی پیدا کرده اند.

بهترین تعمیرگاه کیا در تهران

تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و سرویس گیربکس کیا موهاوی در تهران است و تمامی امور مرتبط با گیربکس این خودرو در مرکز تهران پلاس با جدیدتریت ابزار و دستگاه ها و توسط افراد متخصص و خبره انجام می شود.

تعمیر گیربکس موهاوی
تعمیر گیربکس موهاوی

تعمیر گیربکس کیا موهاوی

ویژگی های کیا موهاوی

مدل تولیدی، کیا موهاوی طراحی شده توسط طراح خودرو پیتر شرایر، طراح ارشد سابق آئودی، در سال 2008 در نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی معرفی شد. این خودرو در ابتدا به عنوان یک خودروی مفهومی تحت نام کیا مسا در نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی در سال 2005 به نمایش گذاشته شد و قبل از عرضه در ایالات متحده با نام موهاوی در کره به فروش رفت.

در ایالات متحده، کیا موهاوی پس از فروش کمتر از حد انتظار در سال 2009، برای مدل 2010 متوقف شد، بدون هیچ خبری در مورد بازگشت یا لغو آن. با این حال، کیا همچنان به فروش Borrego در کانادا ادامه داد، به این معنی که کیا موهاوی از سال 2010 تا 2011 فقط برای کانادا بود. نسخه‌های داخلی کیا موهاوی هیچ نشانی از کیا نمی بینید، در عوض از نسخه‌ای از لوگوی کیا اوپیروس استفاده می‌کنند، زیرا آنها به عنوان مدل‌های شاخص کیا هستند.

کیا موهاوی از ساختار بدنه روی فریم، با سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم، کنترل سرازیری و گیربکس اتوماتیک با برد بالا و پایین بهره می برد. Borrego دارای سه ردیف استاندارد صندلی در ایالات متحده است. کیا موهاوی به موتور 3.0 لیتری VGT دیزل V6 (در سال 2010)، نسل دوم لامبدا II 3.8 لیتری V6 با قدرت 206 کیلووات (276 اسب بخار) یا موتور 4.6 لیتری V8 هیوندای تاو مجهز شده است. تاو V8 به گونه ای تنظیم شده است که قدرت کمتر اما گشتاور بیشتری نسبت به سدان هیوندای جنسیس داشته باشد و 269 کیلووات (361 اسب بخار) تولید می کند. V8 دارای ظرفیت یدک کشی 3400 کیلوگرم (7500 پوند) است و V6 قادر به یدک کشی 2300 کیلوگرم (5000 پوند) است. کیا موهاوی  2011 دارای  موتور و پیشرانه ارتقا یافته است و  دارای یک S-Line 3.0 L V6 CRDi به روز شده (که اکنون S-II نامیده می شود و همراه با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته کاملاً جدید از هیوندای عرضه می شود.

دومین فیس لیفت کیا موهاوی که در نمایشگاه خودروی سئول 2019 به عنوان کانسپت شاهکار نمایش داده شد، در سپتامبر 2019 برای مدل سال 2020 عرضه شد. فیس لیفت دوم که در حال حاضر در بازار کره موجود است، اساساً یک بازسازی اساسی است تا کیا موهاوی را با خط تولید فعلی کیا مطابقت دهد. با حفظ شاسی اصلی بدنه روی فریم به علاوه موتور بهبود یافته S-II و پکیج قوای محرکه از مدل قبلی، آخرین نسخه از ویژگی‌هایی مانند: طراحی داخلی کاملاً بازطراحی شده، نمایشگر هدآپ، چراغ‌های جلوی تمام ال‌ای‌دی و چراغ‌های عقب LED بهره می‌برد. درب عقب برقی، سیستم صوتی ممتاز مجهز به لکسیون و امکان انتخاب حداکثر شش حالت رانندگی (برفی، گلی، شنی، اسپرت، اکو و راحت)

کیا موهاوی به عنوان بزرگترین SUV در مجموعه خودروهای کیا در ایالات متحده در جولای 2008 برای مدل سال 2009 معرفی شد.

کیا موهاوی مدل پایه کیا بورگو بود، اگرچه برای قیمت پایه 26245 دلاری خود بسیار مجهز بود. این شامل ویژگی هایی مانند: تودوزی پارچه ای، ورود بدون کلید، استریو AM/FM با پخش کننده CD/MP3 تک دیسک و جک های USB/iPod و ورودی صوتی کمکی و رادیو ماهواره ای SIRIUS، شش بلندگو، تهویه مطبوع، رینگ های آلیاژی و 3.8 بود. موتور L V6 با گیربکس اتوماتیک. امکاناتی مانند موتور 4.6 لیتری V8 اختیاری بود.

تعمیر گیربکس موهاوی
تعمیر گیربکس موهاوی

EX نسخه سطح بالا Kia Borrego بود، قیمت پایه MSRP 27995 دلار داشت و ویژگی هایی مانند: استریو AM/FM با شش دیسک داخل داشبورد CD/MP3 تعویض و USB/iPod و جک های ورودی صوتی کمکی و رادیو ماهواره‌ای SIRIUS، یک سیستم صوتی ممتاز با تقویت‌کننده خارجی و ساب ووفر در پشت، سانروف برقی و کنترل‌های آب و هوای دو منطقه‌ای. امکاناتی مانند گرمکن دوگانه صندلی‌های جلو و موتور 4.6 لیتری V8 اختیاری بودند.

همه ی این موارد کیا موهاوی را به خودروی لوکس و در عین حال قیمت مناسب تبدیل کردو در ایران نیز این خودرو یکی از شاسی بلند های پر فروش در زمان خودش بود و در حال حاضر نیز اگر مدل های جدید این خودرو وارد ایران می شدند، می شد بازار فروش خوبی برای این خودرو متصور شد،  گیربکس به کار رفته در کیا موهاوی مانند گیربکس سایر خودرو های شاسی بلند کمپانی هیوندای است، در زمان خرید همراه خودرو دفترچه ای از طرف کمپانی به شما داده می شود که در آن زمان های تعیین شده برای سرویس دوره ای و تعویض روغن گیربکس مشخص شده اند.

با توجه به اینکه هیوندای در بازار ایران نمایندگی رسمی ندارد، تعمیر و سرویس دوره ای کیا موهاوی در مرکزی معتبر و متخصص اهمیت بیشتری پیدا میکند.

تهران پلاس از جمله مراکز معتبر در ایران است که سرویس، شناسایی و رفع مشکل بخش های مختلف گیربکس اتوماتیک کیا موهاوی در این مرکز توسط افراد متخصص که مهارت بالایی دارند انجام می شود، در این مرکز در ابتدا گیربکس خودرو به دقت بررسی شده تا علت ایجاد مشکل شناسایی شود سپس با توجه به علت ایجاد مشکل ، از تجیزات و قطعات اصل برای رفع مشکل گیربکس استفاده می شود

تعمیر گیربکس کیا موهاوی

در این مقاله گیربکس خودروی کیا موهاوی و نکات مربوط به این خودرو را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن