تعمیر گیربکس هیوندای آوانته

تعمیر گیربکس هیوندای آوانته تعمیرگاه گیربکس هیوندای آوانته یکی ازخودرو های تولیدی برند  هیوندا کره ، هیوندای آوانته است. این خودرو در ایران نیز خرید و فروش می شود. درست است که این خودرو مزایای زیادی دارد اما نمی توان معایب و مشکلات آن را هم نادیده گرفت. تعمیر گیربکس هیوندای آوانته کار هر فردی …

تعمیر گیربکس هیوندای آوانته ادامه »

هیوندای آوانته

تعمیر گیربکس هیوندای آوانته

تعمیرگاه گیربکس هیوندای آوانته

یکی ازخودرو های تولیدی برند  هیوندا کره ، هیوندای آوانته است. این خودرو در ایران نیز خرید و فروش می شود. درست است که این خودرو مزایای زیادی دارد اما نمی توان معایب و مشکلات آن را هم نادیده گرفت. تعمیر گیربکس هیوندای آوانته کار هر فردی نیست و نیاز به فردی دارد که در این زمینه تسلط و مهارت کافی داشته باشد مرکز تهران پلاس یکی از مراکز پیشرو در ایران در امر تعمیر بخش های مختلف هیوندای آوانته است.

 

تعمیر گیربکس هیوندای آوانته

بررسی ویژگی های هیوندای آوانته

هیوندای آوانته زمانی یک خودروی لوکس محسوب می‌شد. در اواسط دهه ۱۹۸۰، در حالی که سایپا با مدل ساپیا با مدل زانتیا در دنیای خودرو ها پادشاهی می کرد ، یک سدان کره‌ای بود، یک چالش جدید برای این فرانسوی محبوب ایجاد کرد. هیوندای آوانته در واقع نسل سوم الانترا (XD) است که در سال ۲۰۰۱ به بازار جهانی معرفی شد و در اواسط دهه ۸۰ وارد ایران شد.

هیوندای آوانته ماشینی بود که اکثر صاحبان فکر می‌کردند رفیق خوبی برای راه است. این خودرو که هنوز در بازار دست‌دوم فروش بالایی دارد، هیوندای آوانته توسط کرمان موتور در دو مدل، دستی و اتوماتیک مونتاژ شده‌است و با توجه به استفاده از یک سیستم تعلیق مدرن، کیفیت سواری خوبی دارد.

البته، بد بودن صندلی‌ها نمی‌تواند نادیده گرفته شود؛ صندلی‌های پلاستیکی خام که باعث عرق کردن راننده در تابستان و سرما در زمستان می‌شوند، نیاز به استفاده از پوشش خوب را حذف می‌کنند. اگرچه هیوندای آوانته از نظر ویژگی های خاص و منحصر به فرد هیچ چیز ویژه‌ای ندارد، اما چیزی کم‌تر از محصولات هم رده خود هم ندارد .

شاید تنها عیب مصرف سوخت بالای  هیوندای آوانته است، که حدود ۹ تا ۱۰ لیتر است که برای افرادی که به دنبال صرفه جویی در مصرف بنزین نیستند انتخاب مناسبی به شمار می رود.

اگر در داخل یک هیوندای آوانته نشسته‌ باشید، متوجه طراحی ظریف و جذابی این اتومبیل خواهید شد. ارگونومی بسیار هماهنگ و همچنین استفاده از مصالح با کیفیت در طراحی کابین ماشین مورد توجه قرار گرفته‌است.

 

تعمیر گیربکس هیوندای آوانته

شتاب فوق‌العاده‌ هیوندای آوانته

شتاب موتور هیوندای آوانته در مقایسه با همتایان خود شتاب بالایی در رانندگی با سرعت بالا نشان می‌دهد. نیروی فوق‌العاده بالای این موتورها هنوز برای مسافت‌های طولانی مناسب است.

مصرف سوخت

هیوندای آوانته یکی از خودروهایی است که علاوه بر طراحی بدنه زیبا، مصرف سوخت اقتصادی دارد. این خودرو با یک مخزن ۱۰۰ لیتری، معادل ۱۰۰۰ لیتر در صد کیلومتر مصرف می‌کند.

ترمز گیری و هندلینگ آسان

هیوندای آوانته از سیستم ترمز با کیفیت بالا استفاده کرده‌است که منجر به جابجایی موقع و بهینه ماشین می‌شود. این دو ویژگی مانند سایر نقاط قوت قلب عبارتند از نقاط قوت برای یک تجربه رانندگی لذت بخش، به خصوص هنگام سرعت بخشیدن به آن. بنابراین، اگر شما رانندگی با سرعت بالا را دوست دارید، می‌توانید روی آن حساب کنید.

فضاهای مناسب برای اشیا کوچک در کابین

همچنین ممکن است متوجه شوید که هنگام رانندگی، به دنبال مکانی مناسب برای نگهداری تلفن همراه، کتاب یا هر چیز کوچکی هستید که نیاز دارید. کابین راننده با طراحی دقیق آن به شما این امکان را می‌دهد که به طور ایمن و در بهترین حالت ممکن به این اشیا دسترسی داشته باشید.

فضای کافی صندوق عقب هیوندای آوانته

داشتن یک ماشین با فضای مناسب در صندوق عقب، نیاز دیگری است که به ویژه برای افرادی که از ماشین خود برای سفر استفاده می‌کنند، بسیار مفید است. اگر به دنبال چنین خودرویی هستید، هیوندای آوانته انتخاب بسیار مناسبی برای شما است.

طراحی داشبورد

امروزه، تمایل به خرید ماشین‌هایی که به صورت بصری می‌توانند جلوه‌های تصویری را در چشم خریدار ایجاد کنند مهم است. نسل‌های مختلف جوامع، به خصوص جوانان، هنوز به دنبال خرید ماشین‌هایی هستند که ویژگی‌های ظاهر مدرن دارند. متاسفانه، هیوندای آوانته به دلیل فقدان طراحی مدرن و به روز در بخش‌های مختلف مانند داشبورد و کابین، کمی دلسرد کننده است.

قطعات نادر و گران‌قیمت هیوندای آوانته

اگر هیوندای آوانته خودروی شما دارای یک مشکل فنی است، پیدا کردن قطعات یدکی یکی از سخت‌ترین کارها است. اگر بتوانید قطعات پیدا کنید، احتمالاً باید پول زیادی برای خرید آن‌ها بپردازید.

البته در عین حال، مغازه‌ها و مراکز نیز وجود دارند که در چنین مواردی اگر شما در پیدا کردن قطعه برای هیوندای آوانته اشتباه می‌کنید و یا به دنبال یک منبع برای تایید قیمت‌های پیشنهادی هستید، مرکز تهران پلاس یکی از مراکز معتبر در ایران است هک به صورت تخصصی تمامی قطعات گیربکس در این مرکز عرضه می شوند.

در تهران پلاس در ابتدا هیوندای آوانته و بخش های مختلف آن به طور دقیق بررسی می شوند تا مشخص شود مشکل و عیب دقیقا از کدام قطعه است، سپس با توجه به نوع مشکل از تجهیزات و قطعات مدرن و به روز برای تعمیر و رفع مشکل هیوندای آوانته استفاده می شود.

ایمنی و گزینه‌های تکنولوژیکی بهینه هیوندای آوانته

شرکت هیوندای مزایا و گزینه‌های ایمنی زیادی دارد و این برای رانندگانی مناسب است که به ایمنی مطلوب اتومبیل بسیار حساس هستند. گزینه‌هایی مانند سیستم ورودی سیستم بلوتوث، ظرفیت بلوتوث، سیستم هشدار، سیستم مجهز به تنظیم فشار تایر، و … از جمله این ویژگی‌ها هستند.

دیواره های جانبی تایر به دلیل ارتفاع زیاد، از لرزش و اثرات ناشی از زبری سطح جاده جلوگیری می‌کنند و در نتیجه ساکنان حتی در جاده‌های ناهموار به خود زحمت نمی‌دهند.

گیربکس هیوندای آوانته از نوع گیربکس اتوماتیک است و به دلیل ساختاری که دارد نسبت به گیربکس های دستی به مراقبت و نگهداری بیشتری نیاز دارد به همین دلیل همواره از سوی برند سازنده ی خودرو یک دفترچه راهنما برای تعیین زمان سرویس دوره ای خودرو هیوندای آوانته ارائه داده می شود که در آن زمان مناسب برای سرویس دوره ای خودرو براساس کیلومتر صرف شده مشخص میشود. اگر می خواهید خودرویی هیوندای آوانته سالمی داشته باشید باید در زمان مناسب برای سرویس دوره ای آن اقدام کنید.

یکی از نکات مهم در ارتباط با گیربکس هیوندای آوانته تعویض به موقع روغن گیربکس است، اگر روغن گیربکس کافی نباشد یا سوخته باشد عملکرد صحیح گیربکس خودرو دچار اختلال شدید می شود و قدرت از موتور به چرخ ها به درستی منتقل نمی شود.

تعمیر گیربکس هیوندای آوانته

در این مقاله خودروی هیوندای آوانته و نکات مربوط به آن را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن