تعمیر گیربکس نیسان | ضمانت طلایی یک ساله

تعمیر گیربکس نیسان امروزه تعمیر گیربکس نیسان تنها در مراکز فوق العاده حرفه ای که خدمات را به صورت اختصاصی و تضمین شده ارائه می‌دهند انجام می شود و می‌تواند برطرف کننده تمام مشکلات خودرو باشد. مخصوصاً گیربکس که یکی از بخش‌های بسیار مهم و حیاتی در تمام خودروها است باید به وسیله افراد حرفه‌ای …

تعمیر گیربکس نیسان | ضمانت طلایی یک ساله ادامه »

نیسان ایکس تریل

تعمیر گیربکس نیسان

امروزه تعمیر گیربکس نیسان تنها در مراکز فوق العاده حرفه ای که خدمات را به صورت اختصاصی و تضمین شده ارائه می‌دهند انجام می شود و می‌تواند برطرف کننده تمام مشکلات خودرو باشد.

مخصوصاً گیربکس که یکی از بخش‌های بسیار مهم و حیاتی در تمام خودروها است باید به وسیله افراد حرفه‌ای انجام شود، بدین ترتیب امکان رفع تمام مشکلات به وجود آمده به راحتی امکان پذیر می شود.

که خوشبختانه وجود مرکز تعمیر تهران پلاس که یکی از مراکز فوق العاده حرفه ای در رابطه با تعمیر گیربکس اتوماتیک در تمام خودروهای خارجی در ایران است، باعث شده است تا تمام مشکلاتی که وجود دارد به صورت کامل برطرف گردد که این مورد نیز به گونه ای  باعث شده است تا از بروز مشکلات جدی تر و افزایش هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان جلوگیری گردد.

پس اگر شما نیز صاحب یکی از خودروهای نیسان هستید و هر گونه مشکلی در گیربکس خودرو احساس می کنید به راحتی می توانید به مرکز تعمیر تهران پلاس مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که سرویس دوره ای گیربکس در این مرکز مهمترین گزینه ای است که می تواند از بروز مشکلات جدی در خودرو جلوگیری نماید.

تعمیرگاه نیسان در تهران

تعمیر گیربکس نیسان

تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان

یک سازنده ژاپنی چندملیتی خودروسازی است، این شرکت خودروهای خود را تحت برندهای نیسان، اینفینیتی و داتسون با محصولات تنظیم عملکرد داخلی (از جمله خودرو) با برچسب Nismo به فروش می رساند.. قدمت این شرکت به آغاز قرن بیستم برمی‌گردد، با نیسان زایباتسو که امروزه گروه نیسان نامیده می‌شود .

از آوریل 2018، نیسان با فروش جهانی بیش از 320000 خودروی تمام الکتریکی ، بزرگترین تولیدکننده خودروهای الکتریکی (EV) جهان بود. پرفروش ترین خودروی خط تولید خودروهای تمام الکتریکی، نیسان لیف ، شماره 2 پرفروش ترین خودروی برقی در سطح جهان، درست پس از تسلا مدل 3 است استفاده از این نوآوری ها خودرو های برند نیسان را به یکی از خودرو های محبوب در بازار تبدیل کرده اند.

استفاده از فناوری های جدید در خودرو ها علاوه بر مزایای زیادی که با خود به همراه دارند معایبی نیز دارند که یکی از مهم ترین آن ها در زمینه ی تعمیرات خودرو است، خودرو های قدیمی قطعات ساده ای داشتند و هر فردی با دانش ابتدایی می توانست این خودرو را ها تعمیر کند اما خودرو های امروزی قطعات بسیار پیچیده ای دارند به طوری که اگر دانش کافی در این زمینه نداشته باشید در تعمیر خودرو شکست خواهید خورد. برند نیسان نیز با توجه به بهره مندی از انواع پیشرفت های روز در خودرو های خود یکی از برند هایی به شمار می رود که تعمیرات مرتبط با خودرو های آن باید توسط افراد متخصص انجام شود.

عمده علت خرابی که در خودرو های نیسان ایجاد می شوند مرتبط با گیربکس به کار رفته در خودرو هستند با توجه به نقش گیربکس در حرکت خودرو اگر گیربکس خراب شود عملا حرکت خودرو متوقف می شود.

گیربکس نیسان از نوع اتومات است و با توجه به نوع مدل خودرو مدل های مختلفی از گیربکس های اتوماتیک در خودرو های نیسان به کار برده می شوند.

مسلم است که هزینه ی تعمیرات گیربکس نیسان در مقابل با هزینه ی سرویس خودرو بیشتر است به همین دلیل است که کارشناسان توصیه می کنند حتما در زمان های تعیین شده توسط خود برند برای سرویس و بررسی بخش های مختلف خودرو مراجعه کنید.

روغن گیربکس نقش سیال و روان کننده ی حرکت گیربکس را بر عهده دارد، روغن گیربکس سبب می شود تا چرخ دنده هایی که در داخل گیربکس به کار رفته اند بدون ایجاد سایش بر روی ه محرکت کنند و نیروی را به چرخ های خودرو منتقل کنند.در مواردی پیش می آید که روغن گیربکس به دلیل سوراخ شدن لوله های گیربکس و یا فاسد شدن کاهش پیدا می کند با کاهش سطح روغن گیربکس چرخ دنده ها روی هم ساییده و می شکنند در نتیجه گیربکس به شدت خراب می شود و موتور و خودرو خاموش می شوند.

با بروز هر کدام از شنانه های خرابی گیربکس باید به مراکز تعمیر گیربکس نیسان بررسی گیربکس مراجعه کنید عمده علت بروز این نشانه ها در خودرو کاهش سطح روغن گیربکس هستند و می توان با جایگزینی روغن جدید از بروز خسارات بیشتر در خودرو جلوگیری کرد.

مرکز تهران پلاس به عنوان مرکز پیشرو و تخصصی در امر سرویس و تعمیر گیربکس نیسان آماده خدمت رسانی به شما است.

تعمیر گیربکس نیسان

تعمیر گیربکس نیسان تهران پلاس

تعویض فیلتر گیربکس نیسان به اندازه فیلترهای جایگزین در خودروی شما کار ساده ای نیست. اجزای متعددی در فیلتر انتقال شما وجود دارد، از جمله خود فیلتر، که معمولاً یک صفحه فلزی با مواد فیبری است که آلاینده ها را جذب می کند. نیسان شما همچنین دارای یک لوله پیکاپ، واشر و مهر و موم لاستیکی است که ممکن است همگی به همراه فیلتر نیاز به تعویض داشته باشند. فیلتر گیربکس نیسان شما باید هر 30000 یا 50000 کیلومتر تعویض شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد مسافت پیموده شده و فواصل زمانی، میتوانید راهنمای تعمیر و نگهداری خودرو خود را بررسی کنید. همچنین می توانید برای مشاوره تخصصی با مرکز تعمیر گیربکس نیسان تهران پلاس تماس بگیرید.

تعمیر گیربکس نیسان

تعویض گیربکس نیسان

گیربکس ماشین فوق العاده پیچیده است. تصمیم گیری در مورد بازسازی یا جایگزینی یک گیربکس بد می تواند بسیار مشکل ساز باشد. اغلب، عامل تعیین کننده تصمیم گیری در مورد اینکه کدام مؤلفه بد یا ناموفق است است. در حین تعمیر گیربکس نیسان دقیقاً جعبه دنده نیسان شما را جدا می کند و تک تک قطعات را تمیز و اسکن می کند. این امر مستلزم دانش غول پیکر نه در مورد اجزای گیربکس، بلکه هزینه تعمیر گیربکس نیسان در مقابل تعویض است. همچنین مستلزم دانستن این است که کدام قطعات سازگار هستند. تکنسین های کارشناسی ارشد نیسان ما در گیربکس ها تخصص دارند و می توانند این فرآیند را بلافاصله و به طور موثر انجام دهند.

تعویض گیربکس نیسان گزینه بسیار ساده تری است، اما در کوتاه مدت می تواند هزینه بیشتری داشته باشد. هنگامی که به دنبال جایگزینی برای گیربکس هستید، قیمت نباید تنها نگرانی شما باشد، بیش از حد در نیسان. داشتن جدیدترین و سازگارترین عناصر مونتاژ شده توسط تکنسین کارشناسی ارشد دارای مجوز کارخانه می تواند در درازمدت باعث صرفه جویی زیادی در هزینه شما شود. بهترین گزینه برای شما منحصراً تصمیم شماست.

مشکلات گیربکس نیسان

علائم هشدار دهنده رایج مبنی بر اینکه انتقال شما با مشکل مواجه است عبارتند از:

  • اگر چراغ هشدار گیربکس نیسان شما روشن باشد، یک علامت مشخص است.
  • نشت مایع گیربکس پذیرفته‌شده‌ترین علامتی است که نیاز به تعویض روغن گیربکس یا حتی یک سرویس شستشوی کامل دارید. غیر معمول است، اما نشت می تواند به این معنی باشد که شیلنگ انتقال شما مشکل دارد.
  • بوهای عجیب و غریب نشان می دهد که مایع گیربکس شما در داخل قطعات شما می سوزد.
  • اگر هنگام تعویض دنده متوجه صدای عجیب و غریب یا صدای خراش می‌شوید یا اگر هنگام تعویض دنده احساس می‌کنید که دنده‌ها درگیر می‌شوند، گیربکس شما به روان‌کننده بیشتری نیاز دارد یا چیزی خطرناک‌تر ممکن است مقصر باشد.
  • یکی از پذیرفته‌شده‌ترین نشانه‌ها زمانی است که گیربکس شما دنده‌ها را تعویض می‌کند اما نتیجه آن تعویض‌ها به تأخیر می‌افتد.

اگر تجربه می کنید یا فکر می کنید ممکن است هر یک از این مشکلات را تجربه کنید، همین امروز با تکنسین های ما در مرکز تهران پلاس تمس بگیرید. ما در مجموعه ی تهران پلاس با دارا بودن تیمیم متخصص و ماهر در امر تمعیر گیربکس نیسان و رفع هر نوع مشکل این خودرو آماده خدمت رسانی به شما هستیم

تعمیر گیربکس نیسان

تعمیر گیربکس نیسان

متاسفانه در اکثر مواقع مشاهده می گردد که عدم توجه به علائم غیر عادی که در گیربکس مشاهده می شود می تواند باعث بروز مشکلات بسیار جدی در خودرو گردد، در صورتی که اگر سرویس دوره ای به موقع انجام شود و تعویض روغن گیربکس که یکی از موارد مهم و حساس در عدم بروز مشکل در این قسمت است، به صورت منظم در مجموعه حرفه‌ای مانند مرکز تعمیر تهران پلاس انجام شود در این حالت به هیچ عنوان مشکلی در خودرو پیش نخواهد آمد.

چون در برخی مواقع افراد به خاطر مراجعه به مراکز غیر حرفه ای از روغن های بی کیفیت استفاده می‌کنند یا در اکثر مواقع تعمیرکارانی که تخصصی در رابطه با خودروهای نیسان ندارند نمی توانند وجود مشکل در خودرو را  تشخیص دهند که تمام این موارد به گونه‌ای باعث می‌شوند تا به مرور زمان مشکلات بسیار جدی تر گردد.

که در این حالت میتواند نیاز به تعمیر اساسی و هزینه فوق‌العاده بالا داشته باشد، مخصوصاً در خودروهای خارجی هزینه تعمیر معمولاً بسیار زیاد است و توجه به تخصص و تبحر تعمیرکاران و مراجعه به مراکز حرفه ای و مطمئن می تواند بهترین گزینه جهت جلوگیری از بروز مشکل در گیربکس اتوماتیک نیسان باشد.

تعمیر گیربکس نیسان

تعمیر گیربکس مورانو

مورانو یکی از خودروهای فوق العاده عالی می باشد که به خاطر امکانات بسیار خاصی که در این خودرو تعبیه شده است از ویژگی های رفاهی فوق العاده بالا و امنیت فوق العاده بالا و ظاهری فوق العاده شیک برخوردار است.

و به گونه ای جزو بهترین و پرفروش ترین خودروهای خارجی است که ساختار بسیار متفاوت و جدید این خودرو باعث شده است تا بسیار مورد توجه مشتریان قرار بگیرد.

که خوشبختانه وجود مراکز تعمیر حرفه ای مانند مرکز تعمیر تهران پلاس باعث گردیده است تا امکان تعمیر و رفع تمام مشکلات این خودرو فوق العاده عالی به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام شود.

یعنی دیگر صاحبان خودرو نباید نگرانی در این باره داشته باشند.

تعمیر موتور مورانو، تعمیر کمک بادی مورانو، تعمیر جلوبندی مورانو، کارشناسی خودرو مورانو، رفع مشکلات برق مورانو و تمام خدمات مورد نیاز به صورت کاملا حرفه ای و یکجا در مرکز تعمیر تهران پلاس به وسیله افراد فوق العاده حرفه ای ارائه داده می‌شود.

بدین ترتیب تمام افراد بدون هیچگونه نگرانی می توانند به این مرکز مراجعه کنند لازم به ذکر است که هزینه تعمیر گیربکس در مجموعه تعمیر تهران پلاس فوق العاده مناسب بوده و به هیچ عنوان نباید نگرانی در رابطه با هزینه داشته باشید.

تعمیر گیربکس نیسان

تعمیر گیربکس تیانا

اگر تعمیر گیربکس تیانا به افراد غیرحرفه‌ای سپرده شود در این حالت ممکن است باعث بروز مشکلات جدی شود.

چون در اکثر مواقع افرادی که تخصص زیادی در رابطه با خودروهای خارجی ندارند در اکثر مواقع ترجیح می‌دهند که قطعه مورد نظر را تعویض کنند که این مورد نیز باعث افزایش هزینه تعمیر می شود.

ولی اگر شما به یک مجموعه معتبر و مطمئن جهت رفع مشکلات خودرو مخصوصاً تعمیر گیربکس مراجعه کنید در این حالت مطمئن باشید که با حداقل هزینه و بهترین شکل ممکن می توانید تمام مشکلات موجود در خودرو تیانا، مخصوصاً تعمیر گیربکس تیانا را به صورت کاملا حرفه ای و مطمئن انجام دهید.

متاسفانه امروزه کمتر مراکزی پیدا می‌شود که تمام خدمات را به صورت یکجا و به وسیله افراد حرفه‌ای ارائه دهد.

در واقع همیشه مجموعه‌هایی که خدمات را به صورت حرفه‌ای ارائه می‌دهند، به خاطر کیفیت خدمات ارائه شده می توانند در بازه زمانی کوتاه به معروفیت فوق‌العاده بالایی در بین مشتریان دست پیدا کنند، که مرکز تعمیر تهران پلاس در تهران نیز جزو این گزینه ها می باشد.

در واقع این مرکز تعمیر با توجه به مشکلات صاحبان خودروهای خارجی و با مد نظر قرار دادن نگرانی آنها در رابطه با هزینه و خدمات دریافت شده، تمام خدمات مورد نیاز را با استفاده از بروزترین تجهیزات و حرفه ای ترین افراد ارائه می دهد.

در واقع این مجموعه  یک تیم فوق العاده حرفه ای می باشد که تمام خدمات مورد نیاز در رابطه با تعمیر خودروهای خارجی، مخصوصاً تعمیر خودرو تیانا را به صورت یکجا ارائه می‌دهد.

و به گونه ای تمام این موارد باعث شده است تا به معروف ترین و محبوب ترین مراکز تعمیر خودرو در ایران تبدیل شود.

که در حال حاضر از سراسر ایران جهت تعمیر خودرو به این مجموعه مراجعه می شود، لازم به ذکر است که هزینه تعمیر تمام خودروهای خارجی در این مجموعه فوق العاده مناسب بوده و می تواند یک گزینه عالی جهت تعمیر خودرو باشد.

تعمیر گیربکس نیسان

تعمیر گیربکس قشقایی

در برخی مواقع تعمیر خودرو نیاز به تایم چندان زیاد یا تعویض قطعه و انجام کارهای طولانی و زمان‌بر ندارد چون مهمترین گزینه‌ای که می‌تواند باعث شود تا تمام مشکلات موجود در خودرو  به راحتی برطرف گردد مراجعه به افراد حرفه ای می باشد.

در واقع تشخیص سریع و صحیح مشکل است  که میتواند باعث تعمیر سریع خودرو گردد و به گونه این مورد فقط توسط افرادی که به صورت کاملا حرفه ای خدمات ارائه می دهند انجام می‌شود.

به همین دلیل است که همیشه توصیه می گردد تا جهت رفع مشکلات خودرو مخصوصاً بحث تعمیر خودروهای خارجی به مجموعه‌های حرفه‌ای و افراد مطمئن مراجعه کنید.

که این مورد باعث می گردد تا هزینه تعمیر فوق‌العاده کاهش پیدا کند، متاسفانه در بخش های غیرحرفه‌ای افراد برای اینکه بتوانند هزینه‌های زیادی را دریافت کنند، اقدام به انجام برخی از عملیات غیر حرفه‌ای می‌کنند و یا قسمت هایی که هیچگونه مشکلی ندارد را تعویض می‌کنند.

و با توجه به اینکه صاحبان خودرو دارای اطلاعات فنی نیستند مجبور به پرداخت هزینه‌های زیاد میشوند.

ولی چنین مواردی به هیچ عنوان در مراکز معتبر و حرفه‌ای انجام نمی‌شود.

و با توجه به اینکه در مجموعه های حرفه ای هدف اصلی جلب رضایت مشتریان و تبدیل کردن مشتریان موقتی به مشتریان دائمی است، به همین دلیل همیشه سعی می‌کنند در سریع ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه بهترین خدمات را ارائه دهند

به همین دلیل است که اگر تعمیر گیربکس قشقایی در مراکزی مانند مرکز تعمیر تهران پلاس انجام گردد در این حالت به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی میتوان  بهترین خدمات را با مناسب ترین هزینه دریافت کرد.

تعمیر گیربکس نیسان

تعمیر گیربکس جوک

بهترین مرکز تعمیر گیربکس جوک در تهران مرکز تعمیر تهران پلاس می باشد که تمام خدمات را به صورت کاملاً حرفه‌ای اراه می دهد

وتعمیر خودرو  به وسیله افرادی که دوره های حرفه ای را به صورت پشت سر گذاشته اند و دانش و اطلاعات کامل و بروزی در رابطه با خودروهای خارجی دارند انجام می شود.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال یک مجموعه کامل، جهت رفع تمام مشکلات موجود در خودرو جوک هستید در اینصورت به راحتی می توانید به این مجموعه مراجعه کنید.

مثلاً تعمیر موتور جوک، تعمیر گیربکس جوک، تعمیر جلوبندی جوک، تعمیر کمک بادی جوک، صافکاری و نقاشی جوک، سرویس دوره ای جوک و تمام خدمات مورد نیاز در رابطه با رفع تمام مشکلات موجود در خودرو جوک به صورت یکجا در این مجموعه ارائه داده می‌شود.

لازم به ذکر است که هزینه تعمیر خودرو جوک در این مجموعه بسیار مناسب بوده و نباید نگرانی در رابطه با این مشکل داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق در رابطه با خدمات ارائه شده توسط مرکز تعمیر تهران پلاس می توانید به وبسایت تهران مراجعه کرده و اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با این مجموعه کسب نمایید.

تعمیر گیربکس نیسان

تعمیر گیربکس ایکس تریل

متاسفانه مراکز زیادی در تهران در زمینه تعمیر گیربکس ایکس تریل فعالیت نمی‌کنند، در واقع ساختار متفاوت این خودروها باعث شده است تا امکان رفع مشکلات موجود در این خودرو به راحتی امکان پذیر نگردد.

بیشتر از ۹۰ درصد محل های تعمیری که در تهران وجود دارند مشغول به رفع مشکلات موجود در خودروهای داخلی هستند

و به گونه‌ای دانش و اطلاعات کافی در رابطه با خودروهای خارجی ندارند و صاحبان تمام خودروهای خارجی باید به این موضوع توجه نمایند.

و به هیچ عنوان به مراکز متعدد در سطح شهر جهت رفع مشکل خودرو مراجعه نکنند، چون ممکن است برخی از افراد سودجو فقط جهت دریافت هزینه های زیاد و به صورت آزمون و خطا اقدام به رفع مشکل موجود در خودرو کنند.

که این مورد نیز می‌تواند باعث شود تا مشکل موجود در خودرو بسیار بیشتر شود، یا بخش های سالم خودرو دچار آسیب شود.

پس توجه نمودن به محل تعمیر بسیار مهم و حائز اهمیت است بدین ترتیب امکان رفع تمام مشکلات در بخش‌های مختلف مخصوصاً بخش گیربکس که بسیار حساس و مهم است، به صورت حرفه ای انجام می گردد.

که خوشبختانه امروزه وجود مراکز حرفه‌ای مانند مرکز تعمیر تهران پلاس  باعث گردیده است تا امکان رفع تمام مشکلات موجود در تمام خودروهای خارجی مخصوصاً در خودرو ایکس تریل به راحتی انجام گردد.

یعنی تعمیر موتور ایکس تریل، تعمیر گیربکس ایکس تریل، تعمیر کمک‌بادی ایکس تریل، تعمیر جلوبندی ایکس تریل، صافکاری و نقاشی ایکس تریل، سرویس دوره ای ایکس تریل، کارشناسی خودرو ایکس تریل و تمام خدمات مورد نیاز به صورت یکجا در این مجموعه ارائه داده می‌شود.

به همین دلیل است که امروزه تمام کسانی که صاحب خودروهای خارجی هستند تنها مراجعه به مرکز تعمیر تهران پلاس را ترجیح می‌دهند تا تمام خدمات را به صورت حرفه ای و با هزینه مناسب دریافت کنند.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال یک مجموعه حرفه‌ای و مطمئن جهت رفع مشکلات خودرو می گردید در این حالت مراجعه به مرکز تعمیر تهران پلاس می‌تواند یک گزینه فوق العاده عالی جهت رفع مشکلات گیربکس خودرو ایکس تریل باشد.

تعمیر گیربکس نیسان

لازم به ذکر است که یکی دیگر از خدماتی که توسط مجموعه تهران پلاس ارائه داده می‌شود، عرضه انواع گیربکس های اتوماتیک مورد نیاز جهت رفع مشکلات خودروهای خارجی است.

یعنی اگر نیاز به تعویض گیربکس باشد در این حالت دیگر احتیاجی به مراجعه به فروشگاه های متعدد در سطح شهر نیست.

در واقع افراد متخصصی که در این مجموعه مشغول به کار تعمیر خودرو هستند به راحتی می‌توانند با داشتن قطعات مورد نیاز، تمام مشکلات را به صورت یکجا برطرف نمایند.

در واقع تنها هدف مجموعه تهران پلاس این است که تمام نیازها و خواسته های مشتریان را به صورت یکجا برطرف می نماید.

و دیگر مشتریان نگرانی در رابطه با پیدا کردن قطعات نخواهند داشت و روز به روز به گستره خدمات ارائه شده توسط این مجموعه افزوده می‌شود.

و در حال حاضر جزو بهترین، کامل ترین و مجهزترین مراکز تعمیر خودروهای خارجی در ایران می باشد که تمام خدمات مورد نیاز مشتریان را به صورت کاملاً حرفه‌ای ارائه می دهد.

اگر شما هم میخواهید با هزینه بسیار مناسب تمام مشکلات موجود در خودروتان را برطرف کنید به راحتی می توانید به این مجموعه کامل و حرفه ای مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است که مجموعه تهران پلاس تنها در رابطه با تعمیر خودروهای خارجی خدمات ارائه می دهد.

تعمیر گیربکس نیسان

در واقع به همین دلیل است که این مجموعه توانسته است از تمام رقبای خود پیشی بگیرد و به بهترین مجموعه های تعمیر خودروهای خارجی در ایران تبدیل شود.

که تاکنون تمام کسانی که جهت تعمیر خودرو به این مجموعه مراجعه کرده اند نهایت رضایت را داشته اند و به مشتریان دائمی تبدیل شده‌اند.

شما نیز جهت رفع تمام مشکلات خودرو و دریافت خدمات فوق العاده حرفه ای به راحتی می توانید به این مرکز مراجعه کنید.

لازم به ذکر است مراجعه به مرکز حرفه‌ای مانند مرکز تعمیر تهران پلاس می تواند تضمین کننده عدم بروز مشکلات جدی در زمان آتی در خودرو باشد،

و با مدنظر قرار دادن تمام جوانب کار می‌توان به این نتیجه رسید که این مجموعه می‌تواند بسیاری از مشکلات مشتریان را به صورت مستقیم و غیرمستقیم برطرف نماید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن