تعمیر گیربکس بی ام و x3

تعمیر گیربکس بی ام و x3 تعمیرگاه گیربکس بی ام و x3 بی ام و x3یکی از سدان های لوکس برند بی ام و به حساب می آید که در حال حاضر در ایران نیز عرضه می وشد هر چند به صورت محدود. یکی از بخش های اصلی خودروی بی ام و x3 گیربکس خودرو …

تعمیر گیربکس بی ام و x3 ادامه »

سرویس جلوبندی و تعمیر پلوس بی ام و X3

تعمیر گیربکس بی ام و x3

تعمیرگاه گیربکس بی ام و x3

بی ام و x3یکی از سدان های لوکس برند بی ام و به حساب می آید که در حال حاضر در ایران نیز عرضه می وشد هر چند به صورت محدود. یکی از بخش های اصلی خودروی بی ام و x3 گیربکس خودرو است، گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع اتوماتیک بوده و مانند سایر خودرو های اتوماتیک به مراقبت و بیشتری نسبت به خودروهای با گیربکس دستی نیاز دارد. یکی از نکات مهم در ارتباط با گیربکس بی ام و x3 تعمیر درست و به موقع خرابی گیربکس توسط افرادی است که تسلط کافی به گیربکس خودرو بی ام و x3 و بخش های مختلف آن داشته باشند.

تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و سرویس گیربکس بی ام و x3 در ایران است تمامی تکنسین های تهران پلاس آموزش ،دانش و مهارت کافی در ارتباط با گیربکس بی ام و x3 و بخش هایم ختلف آن را دارا می باشند و هر نوع مشکل به صورت تخصصی با جدید ترین تجهیزات رفع می گردد.

 

ویژگی های خودرو بی ام و x3

امتیاز قابلیت اطمینان بی ام و x3 2.5 از 5.0 است که آن را در رتبه 10 از 11 شاسی بلندهای کامپکت لوکس قرار می دهد. میانگین هزینه تعمیر سالانه 1034 دلار است که به این معنی است که هزینه های مالکیت ضعیفی دارد. تعمیرات برای بی ام و x3بیشتر است.

بی ام و X3 2020 هم جادار و هم لوکس، وسیله نقلیه ای عالی برای بسیاری از خریداران مختلف است. با وجود عدم ادغام گوشی های هوشمند، به نظر می رسد بی ام و x3دارای ویژگی های فنی کافی است که همچنان مرتبط باشد. همچنین به خریداران یک تجربه رانندگی سرگرم کننده و لیستی طولانی از ویژگی های راحتی و آسایش می دهد.

وقتی صحبت از اسب بخار می شود، بی ام و X3 اسب بخار بسیار کمتری نسبت به بی ام و  X5 دارد. بی ام و  X3 گشتاور بسیار کمتری نسبت به بی ام و  X5 دارد، که به طور کلی به این معنی است که آنقدر سریع و قدرتمند نخواهد بود. بی‌ام‌و X3 صندلی‌های کمتری نسبت به بی‌ام‌و X5 دارد، و اگر بخواهید تعداد افراد زیادی را در خودرو سوار کنید، ب‌ام‌و X5 انتخاب بهتری است.

تعمیر بی ام و x1
تعمیر بی ام و x1

بی ام و  X3 یک کراس اوور SUV جمع و جور لوکس است که توسط خودروساز آلمانی بی ام و از سال 2003 تولید شده است. بر اساس پلت فرم بی ام و  سری 3 یا بی ام و  CLAR است. اکنون در نسل سوم خود، بی ام و  این کراس اوور را به عنوان یک وسیله نقلیه ورزشی فعالیت می کند، که توصیف کننده اختصاصی این شرکت برای خودروهای خط X است.

نسل اول X3 توسط بی ام و  در همکاری با Magna Steyr از گراتس، اتریش طراحی شد – که همچنین تمام X3 ها را طبق قرارداد با BMW تولید کرد. نسل دوم X3 را در کارخانه اسپارتانبورگ خود در کارولینای جنوبی، ایالات متحده تولید کرد. نسل سوم بی ام و  X3 در کارخانه Rosslyn در آفریقای جنوبی بی ام و  تولید می‌شود، کارخانه‌ای که برای آماده‌سازی برای تولید X3 تحت یک ارتقاء اساسی قرار گرفت و جایگزین تولید طولانی‌مدت سری 3 در کارخانه شد. سالانه حدود 76000 دستگاه در آنجا ساخته خواهد شد.

این خودرو به عنوان اولین SUV متوسط ​​و درجه یک در بازار در نظر گرفته شد. فقط از سال 2008،  بی ام و X3 شروع به رقابت با مرسدس بنز GLK-Class (از سال 2016 به کلاس GLC تغییر نام دادو بسیاری از SUV های دیگر در این بخش. در حال حاضر، زیر X5 و X6 بزرگتر و بالای X1 کوچکتر و X2 جای می گیرد.یک نوع تمام الکتریکی با نام BMW iX3 به فروش می رسد.

 

تعمیر گیربکس بی ام و x3

سرویس و تعمیر دوره ای گیربکس بی ام و x3

هر بی ام و x3 با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و یک سیستم تمام چرخ متحرک عرضه می شود که می تواند 100 درصد گشتاور موتور را در صورت نیاز به چرخ های عقب بفرستد. گیربکس بی ام و x3 تیپ ترونیک به شما این امکان را می دهد که بین استفاده از تعویض دستی در مواقعی که می خواهید و تغییر به حالت چند درایو خودکار در صورت نیاز، انتخاب کنید. گیربکس استپ ترونیک برای اولین بار توسط بی ام و برای نزدیک به 20 سال طراحی و نمایش داده شد.

هر گونه لرزش یا نیروی ارتعاشی غیرمعمولی که از موتور وارد می شود باعث نگرانی است. چرا که می‌تواند چیزی به سادگی شمع‌های جرقه‌زن قدیمی باشد که قدرت نابرابر تولید می‌کند، این مشکل می تواند مورد جدی مانند پایه‌های فرسوده یا خرابی موتور را نشان دهد، یا در صورت آسیب‌دیدگی داخلی موتور، می‌تواند حتی جدی‌تر باشد.بی ام و x3نسخه فعلی این SUV با گیربکس های 7 سرعته اتوماتیک ترکیب شده اند.

DSG ها در خودروهای گروه فولکس واگن مانند آئودی TT اصلی شروع به کار کردند و همچنان اکثر گیربکس های دوکلاچه را در مدل های فولکس واگن، SEAT، آئودی، اشکودا و پورشه خواهید یافت. اگر هیچ‌کدام از این گیربکس‌ها خوشایند شما نیست، فورد، ولوو، بی‌ام‌و، نیسان و ام‌جی همگی گیربکس‌های DSG را ارائه می‌کنند یا ارائه کرده‌اند که اغلب با نام‌های متفاوتی از آنها یاد می‌شود.

بی ام و ایکس 3

تقریباً همه بی ام و در حال حاضر از گیربکس ZF استفاده می کنند. ZF این کارخانه را در سال 2013 در Gray Court، S. افتتاح کرد و در سال 2016 آن را گسترش داد و از 975000 فوت مربع به 1.4 میلیون رسید. ZF بیش از 600 میلیون دلار در این کارخانه سرمایه گذاری کرده است که گیربکس های 8 و 9 سرعته اتوماتیک می سازد. Amaze CVT تجربه رانندگی دقیق تری را ارائه می دهد. با نگاهی به منحنی های شتاب و ترمز می توان به این نکته اشاره کرد که تعویض دنده در CVT نسبت به واحد DSG نرم تر است.

برای تشخیص اینکه آیا خودروی شما دارای DSG است، یک تست بسیار آسان وجود دارد – کافی است به بالای گیربکس خود نگاه کنید. اگر خودروی شما دارای DSG باشد، این سه حرف اول را در بالای چوب (یا گاهی اوقات روی بدنه چوب، رو به عقب خودرو) این سه حرف را خواهید دید.

بی ام و x3یکی از سدان های محبوب در جهان است که در این مقاله ویژ”ی های این خودرو خصوصا نوع گیربکس به کار رفته در خودرو و مواردم روبط به آن را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن