تعمیر گیربکس بی ام و 330i

تعمیر گیربکس بی ام و 330i تعمیرگاه گیربکس بی ام و 330i بی ام و یک برند خودرو سازی لوکس است و خودرو های تولیدی این برند اغلب در بازار خودرو سازی فروش بالایی دارند، بی ام و 330i یکی از این خودرو ها است که در ایران هم تعدادی از این خودرو به فروش …

تعمیر گیربکس بی ام و 330i ادامه »

تعمیر بی ام و

تعمیر گیربکس بی ام و 330i

تعمیرگاه گیربکس بی ام و 330i

بی ام و یک برند خودرو سازی لوکس است و خودرو های تولیدی این برند اغلب در بازار خودرو سازی فروش بالایی دارند، بی ام و 330i یکی از این خودرو ها است که در ایران هم تعدادی از این خودرو به فروش می رسند. اغلب گیربکس های به کار رفته درخودرو های بی ام و از کیفیت و کارایی قابل قبولی برخوردار هستند اما نمی توان نقش سرویس دوره ای بی ام و 330i در حداکثر کارایی خودرو نادیده گرفت.

برند بی ام و در ایران نمایندگی رسمی و قانونی ندارد، به همین دلیل تعمیر گیربکس و سرویس دوره ای گیربکس بی ام و 330i سخت تر از سایر کشور ها است. بی ام و 330i مانند سایر خودرو های تولیدی برند بی ام و دارای یگربکس شش سرعته اتوماتیک است، همان طور که می دانید گیربکس های اتوماتیک در مقایسه با گیربکس های دستی به مراقبت و نگهداری تخصصی نیاز دارند، تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و سرویس گیربکس بی ام و 330i در تهران است.

تکنسین های شاغل در مرکز تهران پلاس از مهارت، دانش و تجربه کافی در امر شناسایی مشکلات مختلف گیربکس بی ام و 330i و رفع آن را دارند. اگر تکنسین تخصص کافی را نداشته باشد برای رفع مشکل گیربکس اقدام به تعویض کامل گیربکس بی ام و 330i می کند که هم از نظر مالی و هم از نظر زمانی صرفه ی اقتصادی به همراه ندارد اما در مرکز تهران پلاس تعویض گیربکس تنها در شرایط بسیار خاص و زمانی انجام می شود که مشکل گیربکس بی ام و 330i به هیچ صورت قابل رفع نباشد. تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس با ضمانت ارائه می شوند.

 

ویژگی های خودرو بی ام و 330i

اگر می خواهید 330i شما سریعتر باشد وزن خود را کم کنید. پنل‌های بدنه cf، باتری سبک‌تر، چرخ‌های سبک‌تر، صندلی‌های مسابقه‌ای را دریافت کنید و اگر واقعاً جدی هستید از تهویه مطبوع خود خلاص شوید و تمام شیشه‌های خود را با plexi جایگزین کنید. سری پایه بی ام و 330i برای مدل سال 2021، سدان 330i است و دارای یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر است که 255 اسب بخار قدرت تولید می کند و می تواند با سیستم چرخ متحرک یا چهار چرخ متحرک جفت شود.

نکته اصلی نسبت قدرت به وزن است. هرچه اسب بخار تولید شده توسط موتور وزن کمتری داشته باشد، وسیله نقلیه سریعتر حرکت می کند. … موتور بزرگتر وزن بیشتری دارد و نسبت را به هم می زند. بسیاری از خودروهای اسپورت مانند بی ام و  M5 در واقع بسیار سنگین هستند.موتور به کار رفته در بی ام و 330i نسبت به موتور به کار رفته در باقی مدل های بی ام و سبک تر هستند.

اگر راهی وجود داشته باشد که بی ام و  به اصل خود وفادار بماند، طراحی داخلی آن همچنان درجه یک است. 330i در جاده‌های صاف، آسفالت‌شده و سنگ لاخی، رانندگی فوق‌العاده‌ای دارد. آئودی در طراحی ظاهری و فناوری جلوتر است، اما بی ام و  تجربه رانندگی نرم‌تر و اسپرت‌تری را ارائه می‌کند. هر دو برند از نظر ویژگی‌های ایمنی رتبه بالایی دارند، اما آئودی رتبه‌بندی قابلیت اطمینان ضعیف‌تری با اختلاف دارد.

اگر به‌دنبال یک سدان اسپرت هستید که به شما کمک کند تا در رفت‌وآمدهایتان زنده‌تر شوید، عملکرد پر انرژی BMW 330i 2020 را دوست خواهید داشت. 330i 2020 یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربو شارژ است که 255 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور تولید می کند. دیفرانسیل عقب به صورت استاندارد ارائه می شود یا می توانید برای دقت بیشتر در شرایط رانندگی با همکاری کمتر، سیستم چهار چرخ محرک BMW xDrive را انتخاب کنید. این سدان لوکس در خارج از خط نیز بسیار سریع است و با دیفرانسیل عقب در 5.6 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می‌رسد. یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده، عملکرد نرمی را ارائه می دهد.

 

تعمیر گیربکس بی ام و 330i

سرویس و تعمیر گیربکس بی ام و 330i

بی ام و 330i سری 3 عملکرد قدرتمند بی ام و 330i را به یک سدان اسپرت ترکیب می کند که مطمئناً رانندگی آن را هیجان انگیز و راحت می بینید. اگر به دنبال فضای سرنشین و ظرفیت بار فراوان هستید، مدل بی ام و 330i  2020 با فضایی برای شما و چهار نفر دیگر گزینه عالی است. این مدل همچنین مملو از ویژگی‌های استاندارد ممتاز برای یک تجربه راحت در جاده است، چه در سفر به یک جلسه یا به دنبال سفر و کمپ در جاده‌ها .

 

تعمیر گیربکس بی ام و 330i

عمده ترین مشکلات گیربکس بی ام و 330i

نشت روغن از ناحیه موتور

مشکل فن مرحله آخر که سبب می شود گیربکس از کار بیفتد.

بوش های براکت بازوی کنترل جلو ممکن است از کار بیفتد

از دست دادن مایع خنک کننده به دلیل نشت از مخزن انبساط

ممکن است چندین شیلنگ فرمان برقی به طور همزمان از کار بیفتد.

پمپ آب ممکن است باعث نشت مایع خنک کننده شود.

نور موتور و یا گرمای بیش از حد موتور را بررسی کنید.

همه ی این مشکلات اگر در زمان مناسب بررسی شوند می توانند با کمترین هزینه حل شوند. البته باید توجه داشته باشید که مهارت تعمیر کار نقش مهمی در شناسایی درست مشکل ایجاد شده در گیربکس و رفع آن دارد. ب ام و سری 3  از جمله بی ام و 330i  در صورت نگهداری مناسب و رانندگی محافظه کارانه می تواند بین 200000 تا 250000 مایل دوام بیاورند. اگر 15000 مایل در سال رانندگی کنید، تقریباً 13 تا 17 سال قبل از نیاز به تعمیرات گران قیمت و غیراقتصادی دوام خواهد داشت. مواردی از سری بی ام و 330i  نیز وجود دارند که به 300000 مایل هم عمر می کنند. هیچ کدام از این موارد لیلی نمی شوند ک شما سرویس دروه ای بخش های مختلف بی ام و 330i خصوا گیربکس به کار رفته در خودرو را نادیده بگیرید.

بی ام و 330i یکی از سدان های محبوب و پر طرفدار خانوادگی است که برای سفر و رانندگی در جاده انتخاب بسیار مناسبی است. با توجه به نوع گیربکس به کار رفته در این خودرو اگر سرویس های دوره ای در زمان مناسب انجام شوند بی ام و 330i می تواند سال ها برای شما کار کند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن