تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت 1 ساله

آیا برای تعمیر گیربکس خود به دنبال مراکز تخصصی با نیروهای مجرب و ماهر میگردید؟؟ آیا گیربکس اتوماتیک خودرو شما دچار نقص فنی شده یا زمان معاینه دوره ای آن فرا رسیده است؟؟تعمیر گیربکس در چه مراکزی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود؟ برای تعمیر گیربکس اتوماتیک چه باید کرد؟درباره گیربکس خودروها وتعمیر و قطعات …

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت 1 ساله ادامه »

تعمیر گیربکس اتوماتیک

آیا برای تعمیر گیربکس خود به دنبال مراکز تخصصی با نیروهای مجرب و ماهر میگردید؟؟ آیا گیربکس اتوماتیک خودرو شما دچار نقص فنی شده یا زمان معاینه دوره ای آن فرا رسیده است؟؟تعمیر گیربکس در چه مراکزی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود؟ برای تعمیر گیربکس اتوماتیک چه باید کرد؟درباره گیربکس خودروها وتعمیر و قطعات آن چه میدانید ؟

چگونه طول عمر مفید قطعات گیربکس را افزایش دهیم؟ آیا معاینه دوره ای خودرو لازم و ضروری است؟ در ادامه این مقاله به اطلاعاتی درباره گیربکس خودرو ها ،انواع گیربکس ، علل خرابی گیربکس ، بهترین تعمیرگاه خودروهای خارجی وگیربکس اتوماتیک میپردازیم.

گیربکس چیست ؟

گیربکس یا جعبه دنده، یک قطعه مهم در سیستم انتقال قدرت خودرو است که وظیفه تغییر سرعت و گشتاور موتور را برای انتقال به چرخ‌های خودرو به عهده دارد. گیربکس با استفاده از دنده‌های مختلف، سرعت خروجی موتور را کنترل می‌کند و برای افزایش سرعت خودرو، گشتاور را کاهش و سرعت را افزایش می‌دهد.

همچنین، در صعود و نزول مسیر، گیربکس به خودرو کمک می‌کند تا به راحتی تغییرات ارتفاعی را پشت سر بگذارد. گیربکس‌ها در انواع مختلفی وجود دارند، از جمله گیربکس‌های دستی و اتوماتیک. در گیربکس دستی، راننده با استفاده از دسته دنده‌ها را تغییر می‌دهد، در حالی که در گیربکس اتوماتیک، سیستم الکترونیکی به صورت خودکار دنده‌ها را تغییر می‌دهد. همچنین، برخی از خودروها دارای گیربکس CVT هستند که به جای دنده‌های مختلف، از یک نوار بلبرینگی استفاده می‌کند که به صورت پیوسته سرعت را تغییر می‌دهد. گیربکس‌ها همچنین ممکن است با توجه به نوع خودرو، به صورت جلو یا عقب قرار گیرند.

 

انواع گیربکس :

1_ گیر بکس دستی (دنده ای )

2_ گیربکس اتوماتیک ( که خود شامل انواع گیربکس های اتوماتیک مانند گیربکس AT معمولی که ساده ترین نوع گیربکس اتوماتیک میباشد ، گیربکس دو کلاچه ، گیربکس‌های سی وی تی )

هر کدام از انواع گیربکس های اتوماتیک ویژگی ها و ساختار منحصر بفرد و مخصوص خود را دارد که تعمیر و بررسی آن باید بر  عهده یک گروه کار آزموده با دانش تخصصی بالا قرار بگیرد.مرکز تخصصی تهران پلاس یکی از بهترین و مجرب ترین مراکز تعمیرخودرو های خارجی و تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران میباشد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک

خودرو ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که هماهنگی و کار کردن درست این قطعات در کنار هم سبب حرکت درست خودرو میشود. مهم ترین اجزایی که در هر خودرو قرار دارند عبارتند از موتور، سیستم برقی و گیربکس اتوماتیک خودرو.

در حال حاضر اغلب خودرو ها برای کارایی بالاتر و جلوگیری از خرابی های احتمالی از تعمیر گیربکس اتوماتیک بهره می برند. تعمیر گیربکس اتوماتیک با توجه به اجزای داخلی به کار رفته در ساخت این گیربکس ها و نوع اتصالات آن ها کاملا با گیربکس دستی تفاوت دارد و باید توسط افراد متخصص انجام شود.

 

در ادامه به برخی نشانه های خرابی گیربکس اتوماتیک می پردازیم :

  • لغزش گیربکس

اگر ماشین شما بدون هیچ دلیل مشخصی در حال تعویض دنده است و موتور شما شروع به تولید صدای ناله می کند، ممکن است با لیز خوردن گیربکس مشکل داشته باشید. خوانش RPM بالای 3500 یا تاخیر در شتاب می تواند نشان دهنده لغزش گیربکس باشد. این ممکن است ناشی از کم بودن مایع گیربکس، یا بدتر از آن، فرسوده شدن باندها یا چرخ دنده های انتقال باشد.

  • جابجایی خشن یا عدم پاسخگویی

گاهی اوقات یک ماشین از تعویض دنده امتناع می کند یا به آرامی تعویض نمی کند. اگر هنگام تعویض دنده صدای تند می شنوید یا تعویض دنده سخت را احساس می کنید، ممکن است گیربکس شما در مراحل ابتدایی خرابی باشد. هر گونه پاسخ تاخیری در شتاب یا حرکت ممکن است نشان دهنده این باشد که وسیله نقلیه شما مشکل انتقال دارد.

 

  • نشت روغن گیربکس اتوماتیک

گیربکس ها واحدهای مهر و موم شده هستند و هرگز نباید نشتی داشته باشند. اگر متوجه یک لکه قرمز روشن یا تیره در زیر ماشین خود شدید، مقداری مقوا زیر ماشین بگذارید و مشخص کنید که آیا نشتی فعال است یا خیر. همچنین رنگ مایع را بررسی کنید

– اگر مایع قهوه ای تیره یا سیاه است، دما بسیار بالا است و باید گیربکس خود را بررسی کنید.دقت کنید که در بسیاری از مواقع برای تعمیر گیربکس، روغن آن هم تعویض می‌شود و گاهی اوقات خود روغن نامناسب هم از عوامل خرابی گیربکس اتوماتیک است. انواع روغن گیربکس اتوماتیک در بازار وجود دارد که هرکدام دارای استانداردها و گران‌روی مخصوصی هستند. از جمله این روغن‌ها می‌توان به انواع 75W80، 75W90، 85W90، ATF، MTF،  و موارد دیگر اشاره کرد.

 

  • صدای زوزه از گیربکس اتومات

گاهی اوقات، مشکلات خودرو خود را بسیار ظریف نشان می دهد و برای شناسایی مشکل نیاز به یک گوش آموزش دیده دارد. با این حال، وقتی گیربکس دستی یا اتوماتیک شما را به دردسر می اندازد، هیچ رمز و رازی وجود ندارد. اگر صداهای غیرمعمولی مانند ناله، وزوز یا زمزمه می شنوید، ممکن است انتقال شما منبع مشکل باشد.

اغلب برای تعمیر گیربکس، روغن آن هم تعویض می‌شود و گاهی اوقات خود روغن نامناسب هم از علل خرابی گیربکس اتوماتیک است. انواع روغن گیربکس اتوماتیک در بازار وجود دارد که هرکدام دارای استانداردها و گران‌روی مخصوصی هستند. از جمله این روغن‌ها می‌توان به انواع 75W80، 75W90، 85W90، ATF، MTF،  و دیگر موارد اشاره کرد.

  • کیفیت قطعات

همچنین باید آگاهی داشته باشیم که کیفیت قطعات نیز تاثیری مستقیمی روی میزان استهلاک گیربکس دارد.به طور مثال خرابی در گیربکس قطعات ایرانی بیشتر از قطعات چینی است همچنین خرابی در قطعات چینی به مراتب بیشتر از قطعات کره ای ، اروپایی و ژاپنی است.

  • چراغ موتور را بررسی کنید

این یکی بدیهی به نظر می رسد، اما چراغ “موتور بررسی” یا “موتور خدمات به زودی” اغلب نادیده گرفته می شود. سنسورهای موجود در موتور خودرو ممکن است فعالیت غیرمعمولی را از گیربکس که نتوانید تشخیص دهید، دریافت کنند. با روشن شدن چراغ چک موتور در تعمیر خودرو معطل نکنید. عدم رسیدگی به مشکل در انتقال شما در مراحل اولیه می تواند به معنای فاجعه باشد.

این موارد نشان می دهند که گیربکس اتومات خودروی شما دچار مشکل شده است و باید هر چه سریع تر برای تعمیر آن اقدام کنید با توجه به اینکه تعمیر گیربکس اتومات امری تخصصی است باید در مراکز تخصصی انجام شود، مرکز تهران پلاس یکی از بزرگ ترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر و سرویس گیربکس اتومات در ایران است تمامی خدمات مرتبط با گیربکس اتومات در این مرکز توسط افراد متخصص انجام می شوند.

 

چه مواردی نشان‌دهنده بروز مشکل در گیربکس اتوماتیک می باشد؟

در واقع در بیشتر از ۸۰ درصد مواقع سرویس دوره ای به موقع خودروهای خارجی باعث میگردد تا  مشکل موجود سریع تشخیص داده شده و برطرف گردد. هیچ گونه نگرانی در رابطه با تعمیر و یا هزینه تعمیر نداشته باشید چون خوشبختانه با وجود مرکز تعمیر تهران پلاس بحث سرویس دوره ای خودروهای خارجی به صورت فوق العاده حرفه ای و کامل و با حداقل هزینه مناسب انجام می گردد بدین ترتیب شما به راحتی می توانید از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کنید.

پس توجه داشته باشید که خودرو خود را به صورت منظم به سرویس دوره ای برده و از سلامت قطعات آن اطمینان حاصل کنید.

گرما پاشنه آشیل گیربکس اتوماتیک است. گرمای بیش از حد نه تنها به دلیل نگهداری ضعیف، بلکه به دلیل سبک رانندگی/استفاده نیز ایجاد می شود. اگر رانندگی می‌کنید، باید بگوییم «با شدت»، دمای گیربکس شما مرتباً در سمت بالا قرار می‌گیرد و از چراغ توقف دور می‌شوید یا برای عبور از افراد مجبور به تعویض دنده می‌شوید.

قطعات تشگیل دهنده گیربکس

هر جعبه دنده خودکار از 7 قطعه اصلی شکل گرفته است. این قطعات عبارتند از: مبدل گشتاور و یا تورک کانورتر، پمپ روغن گیربکس، ست چرخ دنده ها و یا سیاره‌ای، پک کلاچ و یا کلاچ‌های چند صفحه‌ای گیربکس، محور خروجی جعبه دنده، تسمه ترمز، مخزن روغن جعبه دنده و یا گیربکس.

پس توجه داشته باشید تعویض قطعات در گیربکس فقط برای اینکه ماشین شما چند ماه بعد با همین مشکل به مغازه برگردد، فایده ای ندارد. اگر علت اصلی مشکل شناسایی نشود، ممکن است اتفاق بیفتد.

این می تواند به اندازه مایل های انجام شده توسط وسیله نقلیه ساده باشد، اما می تواند یک ترک کوچک در جایی از یکی از قطعات باشد که اگر شناسایی نشود می تواند همچنان مشکل ساز باشد. یافتن این علت ریشه ای می تواند زمان بیشتری از حد انتظار نیاز داشته باشد.

با توجه به نقش مهمی که تعمیر گیربکس اتوماتیک در سلامت و کارایی خودرو ایفا می کند تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو باید توسط افراد متخصص انجام شود. گیربکس اتومات در ساختار تفاوت های فراوانی با گیربکس دستی دارد و این موارد باید در زمان تعمیر گیربکس مورد توجه قرار گیرد.

در مرکز تهران پلاس تعمیر انواع گیربکس اتومات با توجه به این موارد و در نظر گرفتن علل خرابی گیربکس توسط افراد متخصص انجام می شود و تمامی خدمات با ضمانت کامل ارائه می شوند.

 

تعمیرات گیربکس اتوماتیک چه خودروهایی در تهران پلاس انجام می شود ؟

"</h3

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت 1 ساله

تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای خارجی

در سال های اخیر خودرو ها تفاوت های زیادی با گذشته خود پیدا کرده اند، با پیشرفت تکنولوژی ابزار های جدیدی به کمک فناوری برای استفاده در ماشین ها به کار برده شده اند یکی از این تکنولوژی ها استفاده از تعمیر گیربکس اتوماتیک است.

گیربکس اتوماتیک خودرو در ابتدا بسیار ساده بودند اما در حال حاضر پیشرفت های زیادی کرده اند و پیچیدگی های زیادی دارند و نمی توان تعمیر آن ها را مانند گیربکس دستی به هر فردی واگذار کرد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک اگر به درستی و توسط افراد متخصص انجام نشود مستقیما بر روی شتاب و کارایی خودرو اثر می گذارد و توان خودرو را به شدت کاهش می دهد به همین دلیل در صورت بروز هر نوع مشکل باید برای سرویس گیربکس اتومات به سرعت اقدام کنید.

یکی از گران ترین تعمیرات در خودرو تعمیر گیربکس است که می توانید روی خودرو انجام دهید. اگر غیر از گیربکس ماشین نسبتا نو و سالم است، احتمالا ارزش تعمیر دارد .

به طور کلی، اگر هزینه برآورد تعمیر گیربکس اتوماتیک بیشتر از بازسازی باشد، بازسازی سرویسی است که باید انجام شود. اگر هزینه تعویض گیربکس کمتر از تعمیر یا بازسازی باشد، جایگزینی بهترین جایگزین است.

مهمتر از همه،تعمیر گیربکس اتومات باید توسط افراد متخصص انجام شود تا در کنار حل مشکل ایجاد شده در گیربکس مشکل جدیدی در گیربکس ایجاد نشود.

 

متاسفانه در برخی از موارد به دلیل عدم دانش کافی تکنسین، در زمان خارج کردن گیربکس اتصالات گیربکس دچار مشکل می شوند و پس از تعمیر نیرو کافی از گیربکس به چرخ ها منتقل نمی شود و دنده های خودرو شتاب کافی را ندارند این مشکل به دلیل عدم خارج کردن درست گیربکس در زمان تعمیر گیربکس رخ می دهد.

برای تعویض روغن گیربکس برای در زمان های مقرر تعیین شده توسط شرکت براساس میزان مسافت طی شده و یا میزان زمان استفاده اقدام کرد، اغلب مشکلات ایجاد شده در گیربکس به دلیل عدم تعویض به موقع روغن گیربکس اتوماتیک ایجاد می شوند.

اگر روغن گیربکس از حد نرمال کمتر شود چرخ دنده های گیربکس در حین حرکت روی هم ساییده می شوند و پس از مدت کوتاهی دچار شکستگی می شوند و به تعمیر و تعویض نیاز پیدا میکنند.

تعمیر چرخ دنده های گیربکس اتومات با توجه به منحصر به فرد بودن هر نوع چرخ دنده به کار رفته در تعمیر گیربکس اتوماتیک جزو تعمیرات تخصصی و سخت به شمار می رود که به زمان و دقت بالایی نیازمند است.

<yoastmark class=

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک به صورت حرفه ای در تهران

تمام بخش‌های خودرو در صورت خرابی نیاز به تعمیر گیربکس اتوماتیک دارند ولی بخش‌هایی از خودرو هستند که در صورت بروز کوچکترین مشکلی عملکرد صحیح خود را با مشکل مواجه می‌کنند و به گونه‌ای می‌توان گفت که باید خیلی سریع اقدام به تعمیر مشکل در این بخش ها کرد.

مثلا بخش گیربکس یکی از مهمترین قسمت هایی است که متاسفانه علائم غیر عادی در این بخش در برخی مواقع سرسری گرفته می‌شود.

در واقع بروز کوچکترین مشکلی در این قسمت می تواند باعث ایجاد مشکلات جدی در عملکرد صحیح خودرو گردد.و در صورتی که برای تعمیر آن سهل انگاری شود و به موقع تعمیر نگردد در این حالت مشکل موجود شدیدتر شده و هزینه تعمیر افزایش پیدا می‌کند.

دو گزینه بسیار مهم و حساس می باشد اول اینکه به راحتی نمی‌توانند مطمئن ترین و معتبرترین محل را جهت تعمیر خودرو پیدا کنند.

و گزینه دوم این است که همیشه کسانی که اطلاعات نسبی در رابطه با تعمیر گیربکس اتوماتیک دادند و اقدام به تعمیر خودروهای خارجی می کنند. با این وجود که به صورت حرفه‌ای خدمات ارائه نمی‌دهند و خدماتی که دریافت می گردد به صورت تضمین شده نیست ولی اقدام به دریافت هزینه‌های بسیار زیاد می‌کنند.

مرکز تخصصی تهران پلاس همراه با تیمی مجرب و کارآزموده آماده ارائه خدمات در خصوص خودرو های خارجی مانند انواع نیسان ، ام وی ام ، بی ام وی ، هایما ، جک ،چری ، تویوتا ، کیا ، بنز ، لکسوس ، هیوندا و …. در زمینه تعمیر موتور ، تعمیر گیربکس اتوماتیک ، جلوبندی ، تعمیرات برق و الکترونیک و… می باشد.

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک

 

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران باید از تجهیزات و دانش و امکانات روز در تعمیرگاه خود استفاده کند. این باعث می‌شود که سرعت کار بسیار بیشتر شود و در عین حال، با استفاده از تجهیزات مناسب، به قطعات و بخش‌های مختلف ماشین آسیب وارد نشود.مرکز تعمیر تهران پلاس یکی از مراکز فوق العاده عالی و حرفه ای می باشد که در زمینه تعمیر خودروهای خارجی فعالیت می‌کند.

مخصوصاً در خودروهای خارجی از پیشرفته‌ترین مدل گیربکس ها استفاده می شود، که متاسفانه امروز اکثر تعمیرکاران و مراکز تعمیر آشنایی کاملی در رابطه با ساختار این گیربکس و یا ساختار خودروهای خارجی مانند پورشه ، لکسوس سانتافه و … را ندارند.

در واقع همیشه باید در انتخاب محل تعمیر خودرو نهایت دقت را داشته باشید مخصوصا اگر صاحب خودرو خارجی هستید.

مشکل اصلی امروزه در جامعه ما این می باشد که بیشتر از ۹۹ درصد مراکز تعمیر تنها در بحث تعمیر خودروهای داخلی تخصص دارند.

متاسفانه اکثر افراد تعمیرکار به هیچ عنوان اطلاعات و دانشی در راطه با خودروهای جدید و یا قطعات جدید عرضه شده به بازار را ندارند نمی کنند و همیشه بر حسب تجربه کاری و اطلاعات قدیمی اقدام به تعمیر خودرو می‌کنند.

موارد مختلفی در بحث تعیین محل تعمیر گیربکس اتوماتیک مناسب دخیل هستند که باید تمام جوانب کار را مد نظر قرار دهید.

تشخیص دادن بهترین محل تأمین خودرو کار چندان دشواری نیست و با توجه به برخی از این نکات مهم مانند تخصص افراد تعمیرکار، بحث تضمین گارانتی خدمات، نوع محل گارانتی و نوع تجهیزات و دستگاه هایی که در رابطه تعمیر خودرو استفاده میگردد.

بهترین مرکز تعمیر گیربکس اتومات در تهران

مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانند نشان دهنده معتبر بودن و حرفه ای بودن مرکز تعمیر باشند که خوشبختانه امروزه وجود مرکزی مانند مرکز تعمیر تهران پلاس باعث شده است تا امکان تعمیر انواع گیربکس های اتوماتیک به صورت کامل در تمام خودروهای خارجی انجام ‌شود.

معمولا از جمله تعمیر گیربکس اتوماتیک که در خودروهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد می توان به گیربکس تیپ ترونیک اشاره کرد

که در حقیقت جدیدترین و بهترین نوع گیربکس های اتوماتیک که دارای مدل های بسیار متنوع هستند و توسط تولیدکنندگان برتر آماده می شوند در تولید خودرو های لاکچری استفاده می شوند و به گونه ای متفاوت بودن قطعات خاص موجود در تمام خودرو های خارجی باعث شده است تا راحتی این خودروها بسیار بیشتر باشد و احساس لذت رانندگی فوق العاده ای را به رانندگان هدیه دهد.

در واقع به همین دلیل است که اکثر افراد ترجیح می‌دهند تا خودرو های خارجی را خریداری کنند.

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتومات با هزینه پایین

بر حسب تحقیقاتی که انجام شده است امروزه تنها مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک به صورت حرفه ای که هزینه خدمات دریافت شده در این مجموعه نیز بسیار مناسب است و باعث شده است تا تمام نگرانی‌های مشتریان در رابطه با تعمیر خودرو به صورت کامل از بین برود مرکز تعمیر تهران پلاس می باشد.

در واقع این مجموعه فوق العاده حرفه ای از کاملترین و بروزترین تجهیزات برای رفع مشکلات تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو استفاده می کند.

و با توجه به اینکه رضایت مشتری برایشان فوق العاده اهمیت دارد به همین دلیل خدمات را با مناسبترین هزینه ارائه می‌دهند.

و بدین ترتیب تمام صاحبان خودروهای خارجی مانند : بنز ، بی ام و ، لکسوس ،  و … به راحتی و بدون نگرانی می توانند در سریعترین زمان ممکن به این مرکز تعمیر، جهت رفع مشکلات موجود در گیربکس اتومات مراجعه نمایند.

 

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران پلاس

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک معمولاً در مرکز تعمیر تهران پلاس بسیار مناسب می باشد و به هیچ عنوان نباید افراد نگرانی در رابطه با هزینه تعمیر داشته باشند.

متاسفانه امروزه اکثر مراکز تعمیر غیرحرفه‌ای در سطح شهر، هزینه‌های بسیار زیادی را از تمام صاحبان خودروهای خارجی در رابطه با خدمات ناقص و غیرحرفه‌ای که ارائه می‌دهند دریافت می‌کنندبه گونه‌ای تمام این موارد باعث شده است تا تمام صاحبان خودروهای خارجی فکر کنند که جهت تعمیر حرفه‌ای و دریافت خدمات همراه با گارنتی نیاز به پرداخت هزینه های بسیار زیاد است

در صورتی که به هیچ عنوان این چنین نیست همیشه مجموعه‌های حرفه‌ای مانند مجموعه تهران پلاس جلب رضایت مشتری را در اولویت کار خود قرار می‌دهند.به همین دلیل همیشه بحث هزینه تمام خدمات ارائه شده مخصوصا هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک به حدی تنظیم کرده است است که باعث نارضایتی مشتریان نگردد.

در حالت کلی هزینه نهایی تعمیر گیربکس اتوماتیک به موارد مختلفی بستگی دارد مثلا نوع و میزان مشکل به وجود آمده در گیربکس، اصلی‌ترین دلیل مشخص کننده هزینه نهایی تعمیر گیربکس می باشد.

که در برخی مواقع ممکن است نیاز به تعویض قطعه یا تعویض گیربکس و یا خدمات دیگر باشد که در حالت کلی ابتدا مشکل گیربکس توسط افراد حرفه‌ای و تعمیرکاران مجرب مجموعه تهران پلاس بررسی شده و سپس میزان هزینه احتمالی و تمام کارهای نیاز در رابطه با تعمیر گیربکس به صورت کامل به مشتری اطلاع رسانی می گردد.

در صورت رضایت مشتری تعمیر خودرو شروع می گردد که در حالت کلی میزان هزینه ای که جهت تعمیر مشکلات موجود در گیربکس خودرو دریافت می گردد به هیچ عنوان زیاد نبوده و باعث نارضایتی مشتریان نمی گردد.

پس نباید در رابطه با هزینه تعمیر گیربکس خودروتان نگرانی داشته باشید.

هزینه تمام خدمات ارائه شده توسط این مجموعه تعمیر بسیار معقول و مناسب می باشد که جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق در رابطه با مرکز تعمیر تهران پلاس به راحتی می توانید به وبسایت تهران پلاس مراجعه کرده و اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با این مرکز فوق‌العاده عالی کسب کنید.

پس اگر صاحب خودرو خارجی هستید و به هر دلیلی هر مشکلی در بخش ظاهری و فنی در خودروتان به وجود آمده است در این حالت تنها راه رفع مشکل به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی با هزینه بسیار پایین، مراجعه سریع به مجموعه تعمیر تهران پلاس می باشد که تمام خدمات مورد نیاز مشتریان را به صورت صفر تا صد و همراه با گارانتی ارائه می دهد.

همچنین می توانید از طریق وب سایت تهران پلاس به صورت انلاین جهت تعمیر خودرو وقت رزرو کرده و در سریع ترین زمان ممکن مشکل موجود در خودروتان را برطرف کنید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

4 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت 1 ساله»

    1. با سلام
      این مشکل میتونه از ساعتی گیربکس باشه برای بررسی بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

  1. سلام وقت بخیر نیسان آلتیما دارم مدل 2017 سفارش آمریکا با گیربکس cvt مدتیه گاها و بعد از طی مسافت و استفاده زیاد پس از کاهش سرعت مثلا پشت سرعت گیر و حرکت مجدد و گرفتن شتاب گیربکس تقه هایی شبیه ریپ زدن پیدا میکند و ماشین شروع به چیزی شبیه قطع و وصلی دارد که همیشگی نیست و این اتفاق بعد از اخرین تعویض روغن گیربکس افتاده به نظرتون میتونه از نوع روغن باشه یا ایراد چیز دیگری است؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن