تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده ای

تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده ای تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده ای چگونه انجام می شود؟ هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک چقدر است؟ بهترین محل برای تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده ای کجاست؟ بهترین محل تعمیر گیربکس در تهران کجاست؟ این موارد جزو سوال های مهمی هستند که معمولاً بیشتر از طرف مشتریان پرسیده می شود. …

تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده ای ادامه »

تعمیر گیربکس بنزe200

تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده ای

تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده ای چگونه انجام می شود؟ هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک چقدر است؟ بهترین محل برای تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده ای کجاست؟ بهترین محل تعمیر گیربکس در تهران کجاست؟

این موارد جزو سوال های مهمی هستند که معمولاً بیشتر از طرف مشتریان پرسیده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده ای با ما همراه باشید.

تعمیر حرفه ای گیربکس اتوماتیک و دنده ای

گیربکس یکی از مهم ترین بخش اتومبیل می باشد که نقش اساسی را در عملکرد درست خودرو دارد در واقع گیربکس معمولاً به صورت اتوماتیک و دنده ای می باشد که در صورت بروز مشکل باید خیلی سریع به وسیله مراکز تعمیر حرفه ای عیب یابی شود.

و معمولا در خودرو های لاکچری و بروز از گیربکس های اتوماتیک استفاده می شود که انواع مختلفی دارند.

اگر مشکل به وجود آمده در گیربکس در همان مراحل اولیه رفع گردد در این حالت با کمترین هزینه می توانید مشکل را رفع کنید.

ولی اگر چندان اهمیت ندهید و بعد از مدت طولانی اقدام به تعمیر کنید در این حالت ممکن است مشکلات جدی دیگری به وجود بیاید و به گونه‌ای  این مورد باعث شود تا بحث تعمیر مشکل بسیار پر هزینه تر و طولانی تر گردد.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک چقدر است؟

معمولاً میزان هزینه ای که برای تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده ای دریافت می گردد به نوع مدل خودروی شما بستگی دارد.

و اکثر خودروهای خارجی و گرانقیمت برای تعمیر باید هزینه‌های زیادی را پرداخت کنند ولی اگر شما یک مرکز مطمئن و معتبر را برای تعمیر انتخاب کنید در این حالت تمام مشکلات موجود به بهترین شکل ممکن رفع شده و با مناسب ترین قیمت می توانید مشکل گیربکس را برطرف کنید.

خوشبختانه امروزه  وجود مراکزی مانند مرکز تعمیر تهران پلاس که در زمینه های مختلف خدمات ارائه می دهد باعث شده است تا امکان تعمیر گیربکس دنده ای و اتوماتیک تمام خودروهای خارجی به راحتی انجام شود.

اهمیت سرویس گیربکس

سرویس متناوب گیربکس اتوماتیک بسیار مهم می باشد و به گونه‌ای تضمین کننده عملکرد صحیح این بخش است و باید سرویسهای مرحله‌ای و روغنکاری گیربکس به صورت منظم انجام شود تا هیچ گونه مشکلی در عملکرد این بخش به وجود نیاید.

و معمولاً کسانی که این سرویس‌های دوره‌ای را بی اهمیت تلقی می کنند بعدا مجبور به پرداخت هزینه های بسیار بالا برای تعمیر گیربکس می‌شوند.

یکی از موارد بارزی که می‌تواند نشان‌دهنده  وجودمشکل در گیربکس باشد این است وقتی که پدال ترمز را رها می کنید بدون اینکه گاز دهید خودرو حرکت می‌کند در واقع این مورد نشان دهنده نیاز به سرویس و روغن کاری گیربکس اتوماتیک است که باید انجام شود.

تعمیر گیربکس دنده ای و اتوماتیک در تهران

امروزه مراکز تعمیر تخصصی بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارد که هر کدام خدمات خاصی را به مشتریان ارائه می دهند، که در این میان برخی از مراکز تعمیر تخصصی به دلیل ارائه کردن خدمات ویژه و همچنین داشتن تعمیرکاران فوق العاده حرفه ای و مجرب که دوره های خاصی را پشت سر گذاشته اند باعث می شود تا امکان رفع تمام مشکلات به وجود آمده به راحتی ممکن گردد.

که مرکز تعمیر تخصصی تهران پلاس جزو این موارد بوده و به گونه‌ای با ارائه خدمات خاص در زمینه‌های گوناگون مانند کارشناسی خودرو خارجی، برق خودرو و الکترونیک، تعمیر کمک بادی، تعمیر تخصصی خودروهای خارجی، تعمیر موتور، تعمیر گیربکس و صافکاری و نقاشی فعالیت می‌کند و این مورد به گونه ای باعث شده است تا تمام افرادی که صاحب خودروهای خارجی هستند بدون نگرانی بتوانند اقدام به تعمیر مشکلات به وجود آمده در بخش‌های فنی خودرو نمایند.

هنگام بروز مشکل در گیربکس خودرو چه باید کرد؟

مهمترین موردی که باید تمام رانندگان به آن دقت نمایند این است که هنگام وجود مشکل خودرو را حرکت ندهند چون ممکن است  باعث بروز مشکلات بسیار جدی شود.

بهترین کاری که میتوانید بکنید این است که با مرکز تعمیرات تخصصی تهران پلاس حاصل کرده و راهنمایی‌های لازم را به صورت تلفنی دریافت کنید و در صورت نیاز به صورت حضوری به تعمیرگاه مراجعه نمایید.

در برخی مواقع گیربکس اتوماتیک به خاطر منتقل کردن گشتاور موتور به وسیله جریان روغن به گیربکس و همچنین داشتن ساختار هیدرو الکترومکانیکی باعث می‌شود تا نیاز به دقت کار بالا هنگام تعمیر باشد.

در واقع  هرگونه سهل انگاری در سرویس به موقع می تواند منجر به بروز آسیب های بسیار جدی و پرهزینه گردد.

همچنین یکی از موارد مهمی که وجود دارد باید در تعمیر گیربکس دنده ای و اتوماتیک از قطعات با کیفیت و اورجینال استفاده شود در این حالت بدون نگرانی می توانید مشکل خودرو را رفع کنید که این مورد در مراکز تعمیر حرفه ای به درستی انجام می شود.

در برخی از حالات مشاهده می گردد که برخی از تعمیر کاران که در سطح شهر وجود دارد از قطعات اولیه بی‌کیفیت استفاده می‌کنند که این مورد به گونه‌ای باعث میگردد تا بعد از مدتی کوتاه دوباره نیاز به تعمیر باشد پس باید به این مورد دقت کنید.

اهمیت تعویض روغن گیربکس

تعویض به موقع روغن گیربکس بر حسب کیلومتر مشخص شده یکی از ساده ترین و مهمترین کارهایی است که می‌تواند مانع از بروز مشکل در خودرو گردد. و همچنین باید از روغنی که دارای کیفیت بالا استفاده نمایید.

ارزانترین روش تعمیر گیربکس دنده ای و اتوماتیک

همیشه یکی از مواردی که رانندگان به دنبال آن هستند این است که یک مرکز مطمئن و معتبر برای تعمیر خودروی خود پیدا کنند  مخصوصا وقتی صاحب خودروی  خارجی هستید این مورد دشوار می گردد.

حال فرقی نمی کند مشکل فنی در خودرو وجود داشته باشد یا مشکل ظاهری.

در حال حاضر مرکز تعمیر تهران پلاس یکی از مراکز فوق العاده حرفه ای و مطمئن می باشد که به راحتی می توانید مشکلات گیربکس های دنده ای و اتوماتیک را خیلی سریع تشخیص دهد و  مشکل را رفع کند.

چند نکته مهمی که باید به آن دقت کنید این است که هنگام وجود مشکل در گیربکس سرعت کم نمی‌شود ولی شتاب کاهش پیدا می‌کند.

در صورت کلی توجه به نکاتی مانند تقه زدن گیربکس یا بروز صداهای غیر عادی مانند صدای زوزه و تغییر صدا و سرعت هنگام تعویض دنده بسیار مهم است که باید این موارد را جدی گرفته و در سریعترین زمان ممکن به تعمیرگاه مراجعه نمایید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن