تعمیر موتور بنز s500

تعمیر موتور بنز s500 تعمیر موتور بنز تعمیرات موتور مرسدس بنز تعمیر موتور بنز در انواع مدل های بازار از مدل های کلاسیک تا مدل ها و کلاس ها مختلف با ضمانت نامه و گارانتی تعمیرات موتور مرسدس بنز و تعویض قطعات با قطعات اصلی شرکت مرسدس بنز بهترین تعمیرگاه مرسدس بنز در تهران جستجو …

تعمیر موتور بنز s500 ادامه »

تعمیر موتور بنز s500

تعمیر موتور بنز s500

تعمیر موتور بنز

تعمیرات موتور مرسدس بنز

تعمیر موتور بنز در انواع مدل های بازار از مدل های کلاسیک تا مدل ها و کلاس ها مختلف با ضمانت نامه و گارانتی

تعمیرات موتور مرسدس بنز و تعویض قطعات با قطعات اصلی شرکت مرسدس بنز

بهترین تعمیرگاه مرسدس بنز در تهران

جستجو در مورد بهترین تعمیرگاه مرسدس بنز در تهران در عمل امری غلط خواهد بود. همانطور که بهترین مهندس در تهران و یا بهترین فست فود در تهران در عمل مفهوم ندارند بهترین تعمیرگاه مرسدس بنز در تهران نیز مفهوم ندارد. باید به میزان رضایت مشتریان و کیفیت خدمات تعمیرگاه نظر داشت تا بتوان تعمیرگاهی مناسب برای خودروی مرسدس بنز انتخاب کرد.

خدمات تعمیر موتور مرسدس بنز در تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس
تعمیرگاه تخصصی مرسدس بنز تهران پلاس مجری تعمیرات و عیب یابی موتور بنز
خودروهای مرسدس بنز در ایران شامل چند مدل موتور هستند که برخی از آنها دارای مشکلات ذاتی با نوع بنزین ایران و برخی از آنها بی تفاوت به بنزین هستند. بسیاری از مشتریان این سوال را دارند که اصولا چرا باید موتور نسبت به کیفیت بنزین باید حساس باشد؟

آیا این موضوع یک ضعف برای مرسدس محسوب می شود؟ در جواب باید عنوان کرد که موتور خودرو دارای یک الگوریتم حساب شده ای است به نام نسبت تراکم. این نسبت بیان گر بسیاری از خاصیت های موتور است که ذکر آنها در این مطلب نمی گنجد، نسبت تراکم هر چه بالاتر باشد قدرت موتور نسبت به حجم موتور بالاتر می رود پس این یک ضعف برای موتور نیست، هدف اصلی خودروسازان کاهش حجم موتور و افزایش قدرت موتور است.

راه حل مشکل خود سوزی بنزین اسفاده از مواد افزودنی است که بنزین را برای این موتور ها مهیا کند. اگر از این مکمل ها استفاده نشود موتور به شدت تحت آسیب و فرسودگی شدید قرار خواهد گرفت.

تعمیر موتور بنز s500

تعمیر موتور مرسدس بنز
تعمیر اساسی انواع موتور خودروهای مرسدس بنز
عیب یابی تمامی بخش های موتور مرسدس بنز
تجهیزات تخصصی تعمیری برای موتور های مرسدس بنز
تعمیر بخش های الکترونیکی موتور خودروهای مرسدس بنز
اورهال و نوسازی موتور و رفع جرم روغن موتور مرسدس
رفع تمامی عوامل بد کاردن و ریپ زدن موتور مرسدس بنز
رفع تمامی صداهای اضافی موتور مرسدس بنز
سرویس روغن موتور مرسدس با لوازم اصلی
سرویس کامل تنظیم موتور مرسدس بنز
موتور های مرسدس بنز دارای تنوع و انواع بسیار مختلفی هستند، مثال موتور M271 خود دارای چند مدل مختلف بوده از قبیل KE18,DE18LA,KE16,DE18 که هر کدام نکات و تفاوت های تعمیراتی خاص خود را دارند و شخص کارشناس تعمیراتی باید با این تفاوت ها و نکات ظریف تعمیر و عیب یابی آنها آشنا باشد.

شاید ایرادی از نظر شما ساده برداشت شود ولی ساده ترین ایرادات ممکن است باعث مشکلات بزرگی در اثر تعمیر اشتباه شود بنابراین تمامی امور مربوط به سرویس و نگهداری و تعمیرات موتور خود را به یک مرکز تخصصی بسپارید. تعمیر گاه تخصصی مرسدس بنز تهران پلاس

مرسدس بنز یک کمپانی خودروساز آلمانی است که در سال ۱۸۹۰ توسط گوتلیب دایملر مهندس آلمانی تاسیس شد و پس از مرگ وی دو شرکت مرسدس و دی ام جی باهم ادغام شده و کمپانی بزرگ و قدرتمند مرسدس بنز را تشکیل دادند، و تاکنون توانسته است که با بکار گیری تکنولوژی و آپشن‌‌‌‌های جدید در خودروهایش، در جهان بی رقیب باشد و به عنوان برترین کمپانی برند در صنعت خودروسازی، در جهان شناخته شود.از جمله محصولات این شرکت خودروسازی، مرسدس بنز S500 است که به تازگی روانه بازار شده است.

مرسدس بنز S500، از نظر طراحی و عملکرد یک خودروی سدان حرفه ای و با کیفیت است که پیشرانه آن ارتقا پیدا کرده و تسمه‌‌‌‌های اضافی حذف شدند و به همین دلیل بسیار رانندگی نرم و لذت بخشی را به رانندگان ارائه میدهد.

موتور بنز s500
موتور بنز s500

تعمیر موتور بنز s500

مشخصات فنی مرسدس بنز S500
موتور ۸ سیلندر ۳۲ سوپاپه
انتقال نیرو دیفرانسیل عقب
جعبه دنده
۷ دنده اتوماتیک

حداکثر قدرت ۴۵۵ اسب بخار
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۴.۸ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت ترکیبی ۸.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر

علت روشن شدن چراغ چک موتور : یکی از دلایل روشن شدن چراغ چک موتور، ایراددر گیربکس است. سنسورهایی که در خودرو‌‌‌‌های دنده اتوماتیک وجود دارد چنانچه ایرادی در آن بوجود بیاید به کامپیوتر خودرو اطلاع میدهد.
علت کم شدن قدرت خودرو : چنانچه میزان سطح روغن گیربکس اتوماتیک کم باشد و یا نشتی داشته باشد احتمال کاهش قدرت در خودرو‌‌‌‌های دنده اتوماتیک زیاد است. در صورت مشاهده چنین مشکلی حتما روغن گیربکس را تعویض کنید.
علت نشتی روغن گیربکس : نشتی روغن یکی دیگر از دلایل وجود مشکل در گیربکس‌‌‌‌های اتوماتیک است و باید فورا این ایراد را رفع کرد چون اگر نشتی ادامه پیدا کند باعث خسارت‌‌‌‌های سنگینی به سیستم گیربکس خودروتان خواهد شد. رنگ روغن گیربکس قرمز و شفاف است، اگر رنگ آن تیره باشد باید آن را تعویض کنید.
علت بوی سوختگی از روغن گیربکس : در صورت حس کردن بوی سوختگی از روغن باید سریعا ایراد آنرا تشخیص داده و رفع نمایید. دلیل بوی سوختگی، گرم شدن بیش از حد روغن گیربکس است، روغن گیربکسی که کثیف شده و یا بوی سوختگی بدهد باعث میشود عمل روغن کاری در سیستم انتقال قدرت به خوبی انجام نشود و باعث آسیب به گیربکس و قطعات داخلی آن میشود.

بنز s500
بنز s500

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

1 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر موتور بنز s500»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن