تعمیرگاه نیسان جوک

تعمیرگاه نیسان جوک تعمیر نیسان جوک نیسان جوک ساب کامپکت یک خودروی کوچک اسپورت است که به مردم می‌گوید از بقیه متمایز هستید. در میان کراس اوورهای کوچک، با اولویت‌های متفاوت، خارجی است. به عبارت دیگر عجیب و غریب ماشین سال 2014 در لتونی بود، عجیب است؟ کراس اوورهای دیگری مانند هوندا HR-V، شورولت تراکس، …

تعمیرگاه نیسان جوک ادامه »

تعمیر نیسان جوک

تعمیرگاه نیسان جوک

تعمیر نیسان جوک

نیسان جوک ساب کامپکت یک خودروی کوچک اسپورت است که به مردم می‌گوید از بقیه متمایز هستید. در میان کراس اوورهای کوچک، با اولویت‌های متفاوت، خارجی است. به عبارت دیگر عجیب و غریب ماشین سال 2014 در لتونی بود، عجیب است؟

کراس اوورهای دیگری مانند هوندا HR-V، شورولت تراکس، فیات 500X، جیپ رنگید و مزدا CX-3 جریان اصلی هستند. اما جوک با نگرش خود فروش خوبی دارد. رقابت آن را شاید بتوان بیشتر در هیوندای ولستر سه در یا حتی کیا سول دید. یا اگر مزدا MX-5 می خواهید اما به هاچ بک نیاز دارید، ممکن است به یک جوک نگاه کنید.

جوک یک ژانرساز است. نیسان آن را یک کراس اسپرت شهری جسورانه می نامد. این کراس اوور شهری را با ماجراجویی، عملکرد و طراحی بیرونی ترکیب می کند. کابین کوچک و سواری سفت است، مانند یک ماشین اسپرت.موتور پایه 188 اسب بخاری 1.6 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر، با استاندارد گیربکس متغیر پیوسته (CVT) و 6 سرعته دستی موجود است.

Juke دیفرانسیل جلو با سیستم چهار چرخ متحرک در دسترس است، نه برای اینکه آن را به یک وسیله نقلیه آفرود تبدیل کند، بلکه برای اینکه در جاده هندلینگ و کشش بهتری به آن بدهد. اما سیستم چهار چرخ متحرک به این معنی است که می توانید آن را در ساحل یا در برف، برای ورزش یا کمپینگ برانید.

نیسان جوک
نیسان جوک

تمام مدل‌های قبلی Juke S به صورت استاندارد دارای حالت‌های رانندگی، سیستم کنترل نیسان I-CON هستند. راننده فرمان، دریچه گاز و پاسخ انتقال، سطح تهاجمی خود را انتخاب می کند. اقتصاد یا عملکرد، انتخاب راننده.

در حالت اقتصادی کامل، جوک 28/32 مایل در هر گالن شهر/بزرگراه و 30 مایل بر گالن همراه با دیفرانسیل جلو می‌برد. جالب اینجاست که 6 سرعته دستی سرعت 34 مایل بر گالن بزرگراه دارد، چرخ دنده های فلزی را می گیرد و تسمه نمی لغزد. 2 مایل بر گالن برای تمام چرخ متحرک کم کنید، اما ارزشش را دارد، مگر اینکه در جنوب زندگی کنید و فقط به سمت محل کار به این طرف و آن طرف بروید.

جوک در تست همپوشانی جلوی کوچک امتیاز چندان خوبی کسب نمی کند، بنابراین به تیرک تلفن برخورد نکنید. IIHS در هر آزمونی به جوک بهترین رتبه بندی خوب را می دهد، به جز آن تست، که در آن بدترین رتبه ضعیف را کسب کرد. اگر قصد دارید یک جوک تصادف کنید، بهترین کار این است که T-boned باشید. NHTSA به جوک پنج ستاره برای قابلیت تصادف در اثر برخورد جانبی داد. تا سه ستاره در تست تصادف از جلو و چهار ستاره برای مقاومت در برابر واژگونی.برای سال 2016، Juke کنترل رایگان Siri Eyes آیفون‌ها را در دسترس قرار می‌دهد.

تعمیرگاه نیسان در تهران

تعمیرگاه نیسان جوک

رایج ترین مشکلات نیسان جوک

به طور کلی، نیسان جوک مشکلات زیادی ندارد، اما مشکلاتی که دارد به طور بالقوه پرهزینه هستند. مشکل اصلی مربوط به گیربکس CVT است که در مدل های بنزینی 1.6 نصب شده است. سابقه اطمینان ضعیفی دارد، به ویژه به این دلیل که تعمیرات به طور کلی امکان پذیر نیست و بنابراین کل گیربکس نیاز به تعویض دارد. نیسان در برخی موارد در هزینه ها نقش داشته است.مشکلاتی در مورد توربوشارژرها در هر دو مدل بنزینی و دیزلی وجود دارد، اما تعویض منظم روغن باید از این امر جلوگیری کند. برخی از مالکان نیز از سایش زودهنگام چندین قطعه، به ویژه کلاچ در دفترچه راهنما، و همچنین لنت ترمز جلو، شکایت دارند.

نیسان جوک  کوچک است به نظر می رسد SUV دشوار است، اما ضربه گیر تا حد زیادی رنگ آن را می توان در معرض آسیب پارکینگ و چرخ 18in اختیاری در برخی از مدل ها به راحتی آسیب دیده در هنگام پارک.

بسیاری از جوک ها به عنوان وسایل حمل و نقل خانوادگی مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین فضای داخلی کمی آسیب می بیند و برخی از تریم های داخلی در معرض پوسته شدن پوشش های پلاستیکی هستند. همچنین ارزش بررسی این را دارد که سرنشینان عقب راضی باشند. یک نتیجه از طراحی جسورانه جوک این است که شیشه های جانبی عقب بسیار کوچک هستند.

نیسان جوک
نیسان جوک

نیسان جوک موضوع هفت فراخوان بوده است، با ایرادات احتمالی از نشت احتمالی سوخت گرفته تا مشکلات حسگر اکسیژن، بنابراین ارزش دارد که با یک فروشنده نیسان صحبت کنید تا بررسی کنید که آیا خودرویی که مایل به خرید هستید، کارهای لازم را انجام داده است.

چگونه چراغ فشار لاستیک نیسان جوک را ریست کنیم؟

برای تنظیم مجدد چراغ هشدار فشار لاستیک نیسان جوک TPMS:

کلید خود را در استارت قرار دهید و خودروی خود را بدون روشن کردن موتور روشن کنید.دکمه ریست را فشار داده و نگه دارید (این مورد معمولاً در زیر فرمان وجود دارد) تا زمانی که چراغ هشدار فشار کم سه بار چشمک بزند.دکمه را رها کنید و موتور خود را روشن کنید.اجازه دهید خودرو به مدت 20 دقیقه کار کند تا کامپیوتر تمام سنسورها را کالیبره کند.احتراق را خاموش کنید و سیستم ریست می شود.این فرآیند بسته به سال و سری مدل خودروی شما کمی متفاوت خواهد بود، بنابراین برای روش دقیق مورد استفاده باید به دفترچه ی راهنمای همراه خودرو یا مراکز معتبر مراجعه کنید.

باد لاستیک توصیه شده برای نیسان جوک چقدر است؟

سطوح توصیه شده فشار باد لاستیک نیسان جوک شما در کتابچه راهنمای مالک خودرو شما گنجانده شده است، زیرا میزان دقیق آن بسته به سال مدل و سری متفاوت است.این سطح توصیه شده را می‌توانید روی پلاکارد لاستیک که در داخل درب راننده خودروی شما چسبانده است نیز پیدا کنید.

فشار لاستیک نیسان جوک را بررسی کنیم؟

فشار تایر شما را می توان در مکان های مختلف بررسی کرد. اولاً، تمام پمپ بنزین ها دارای یک نقطه تعیین شده برای بررسی و شارژ فشار تایر خواهند بود.مراکز تعمیر مجاز  همچنین فشار لاستیک را هنگام انجام سرویس کامل ، موقت و MOT بررسی می کنند.در نهایت، فشار باد لاستیک را می توان به راحتی در خانه با یک فشارسنج دستی تایر چک کرد (هزینه این فشارسنج ها فقط 10 پوند است).

برای استفاده از فشار سنج دستی:

درپوش سوپاپ لاستیک خود را بردارید

گیج را روی میل سوپاپ قرار دهید و فشار دهید تا صدای خش خش متوقف شود

سنج شما اکنون یک عدد (دیجیتال یا در برابر یک واحد اندازه گیری) ارائه می دهد.این روند را برای هر چهار لاستیک تکرار کنید

تعمیرگاه نیسان جوک

نیسان جوک با توجه به مزایای و کارایی خوب خود در کنار گیربکس اتوماتیک به یکی از خودرو های محبوب در بازار تبدیل شده است که تعمیر آن مانند سایر خودرو هایم وجود در بازار امری تخصصی است و به دانش و مهارن نیازمند است. تهران پلاس تعمیرگاه تخصصی رفع انواع مشکلات ایجاد شده برای خودروی نیسان جوک در ایران است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن