بهترین صافکار بدون رنگ

بهترین صافکار بدون رنگ بهترین صافکار بدون رنگ کیست و یا کجاست؟ بهترین صافکاری تهران کجاست؟ بهترین دستگاه صافکاری بدون رنگ چیست؟ برای صافکاری بدون رنگ چه باید کرد؟ بهترین محل تعمیر برای صافکاری بدون رنگ کجا می باشد؟ چه موقع از صافکاری بدون رنگ استفاده می‌شود؟ صافکاری بدون رنگ چیست؟ چرا بیشتر صافکاری بدون …

بهترین صافکار بدون رنگ ادامه »

بهترین صافکار بدون رنگ

بهترین صافکار بدون رنگ

بهترین صافکار بدون رنگ کیست و یا کجاست؟ بهترین صافکاری تهران کجاست؟ بهترین دستگاه صافکاری بدون رنگ چیست؟ برای صافکاری بدون رنگ چه باید کرد؟ بهترین محل تعمیر برای صافکاری بدون رنگ کجا می باشد؟ چه موقع از صافکاری بدون رنگ استفاده می‌شود؟

صافکاری بدون رنگ چیست؟ چرا بیشتر صافکاری بدون رنگ ترجیح داده می‌شود؟ یک صافکار خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اینها جزو موارد بسیار مهمی هستند که افراد در صورت داشتن اطلاعات کامل و جامعی در این باره می توانند یک مرکز معتبر را برای رفع مشکلات خودرو انتخاب نمایند.

 

بهترین صافکار بدون رنگ

آسیب به روکش های بدنه خودرو می تواند ارزش خودروی شما را بسیار کم کند. همچنین، اگر خودرو دوباره رنگ شود ممکن است رنگ با رنگ اصلی مطابقت نداشته باشد. شما می خواهید سعی کنید فرورفتگی ها را بدون رنگ آمیزی ماشین خود تعمیر کنید. نکات و ترفندهای زیر به شما کمک می کند تا برای حفظ ارزش خودرو خود، تعمیرات فرورفتگی بدون رنگ را انجام دهید.

حذف تریم و جزئیات — اتومبیل های مدرن دارای جزئیات و ویژگی هایی هستند که می توانند مانع از تعمیر فرورفتگی بدون رنگ شوند. این قطعات از ویژگی های تریم بیرونی هستند که عبارتند از:

روکش سپر

نشان ها

تباه کننده

محفظه های سبک

برای اینکه ترمیم فرورفتگی بدون رنگ به درستی انجام شود، قطعات اضافی که روی ورق فلزی نصب شده اند، باید برداشته شوند. پس از اتمام تعمیرات، تریم و جزئیات را می توان دوباره نصب کرد.

حذف و تعمیر سخت افزار — گاهی اوقات، زمانی که تعمیرات بدنه خودرو برای خودروی شما نیاز است، سخت افزار مواردی مانند درها نیز باید تعمیر شوند. بنابراین، ممکن است لازم باشد قطعات سخت افزاری را که نیاز به تعمیر دارند حذف کنید. این سخت افزار بر روی قطعاتی است که عبارتند از:

درها

تنه ها

قطعات بدنه خودرو پس از فروش

این قطعات را جدا کرده و سخت افزار را تعمیر کنید تا ترمیم فرورفتگی بدون رنگ کامل شود. فرورفتگی ها باید قبل از نصب مجدد این قطعات تعمیر شوند. هنگامی که قطعاتی مانند درب ها را دوباره نصب کردید، نیاز به تنظیمات دارند.

ترمیم فرورفتگی ها بدون آسیب رساندن به رنگ — فرورفتگی ها و فرورفتگی ها در ورق فلزی بدنه خودرو اغلب می توانند بدون رنگ تعمیر شوند، اگر توسط یک متخصص انجام شوند. فرورفتگی ها با استفاده از ابزارهای مخصوصی که ورق فلز را به جای خود می کشند، برداشته می شوند. پس از برداشتن فرورفتگی ها و فرورفتگی ها، ماشین شما تقریبا آماده خواهد بود. نیازی به رنگ آمیزی نخواهد بود، اما ایده خوبی است که قبل از اتمام تعمیر، روکش را پرداخت کنید.

مقابله با خراش های جزئی و محافظت از رنگ – آخرین مرحله در تعمیر فرورفتگی های بدون رنگ شما، رفع هرگونه خراش روی رنگ است. در صورت وجود خراش های عمیق از پولیش رنگی مخصوص استفاده می شود. پس از پرداخت و صاف کردن، بهتر است یک پوشش سرامیکی مانند موم روی رنگ اعمال شود. روکش سرامیکی از رنگ محافظت می‌کند و تا ماه‌ها پوشش ماشین شما را حفظ می‌کند.

تعمیرات مناسب به شما کمک می کند از رنگ های نامناسبی که هنگام تعمیر فرورفتگی ها و فرورفتگی ها با هم مطابقت ندارند، اجتناب کنید. اگر نیاز به تعمیر ماشین خود دارید، با خدمات تعمیر فرورفتگی بدون رنگ تماس بگیرید تا به رفع آسیب و حفظ ظاهر اولیه ماشین شما کمک کند.

صافکاری خودرو بدون رنگ با توجه به نوع و میزان آسیب وارد شده به خودرو متفاوت است و باید توسط افراد متخصص انجام شود، برای انجام صافکاری بدون رنگ به دستگاه های به روز و مهارت بالایی نیاز است به همین دلیل است که در مرکز تهران پلاس صافکاری خودرو بدون رنگ به عنوان یک مهارت توسط افراد متخصص انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بهترین صافکار بدون رنگ با ما همراه باشید.

صافکاری یکی از موارد بسیار مهم برای رفع مشکلات موجود در خودرو است که به گونه ای تنها افراد حرفه‌ای و متخصص در این زمینه می‌توانند نتایج عالی را ایجاد کنند که خوشبختانه امروزه وجود مراکز معتبر تعمیرات تخصصی در تهران باعث شده است تا بحث صافکاری بدون رنگ انواع خودروهای خارجی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

که از آن جمله می‌توان به مرکز تعمیرات تخصصی تهران پلاس اشاره کرد که انواع خدمات مانند:

کارشناسی خودرو های خارجی

برق خودرو و الکترونیک

تعمیر کمک بادی

تعمیر تخصصی خودروهای خارجی

تعمیر موتور

تعمیر گیربوکس

تعمیر جلوبندی

و صافکاری و نقاشی

را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد و به گونه ای که تمام افرادی که صاحب خودروهای خارجی هستند و می‌خواهند تا بحث صافکاری به وسیله پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و حرفه ای ترین افراد انجام شود.

در این حالت خیلی راحت می توانند به مرکز تعمیر تخصصی تهران پلاس مراجعه نمایند.

 

صافکاری و نقاشی بیرنگ

صافکاری بدون رنگ به نوعی از صافکاری خودرو گفته می شود که در ترمیم خراش و فرورفتگی بدنه ی خودرو بدون نیاز به رنگ رفع می شود و نیازی به نقاشی دوباره ی خودرو نیست. در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت دائمی خودرو یک وسیله ی لوکس به حساب می آید و به همین دلیل باید برای حفظ آن دقت بیشتری به خرج داد.

از آنجا که اتومبیل یک وسیله نقلیه است و در هر زمان امکان تصادف و یا آسیب وجود دارد. از طرف دیگر، در خرید و فروش خودرو در ایران بعد از حادثه، اگر خودروی شما ؤنگ شود شود، قیمت کاهش خواهد یافت به همین دلیل صافکاری بدون رنگ در ایران و تمام کشور های جهان اهمیت دارد.

تصادف یکی از مهم‌ترین رخدادها در حین رانندگی است. حوادث همیشه دو طرف دارند: طرف مقصر و طرف آسیب دیده. با این حال، هر دو طرف رنج می‌برند. بنابراین اگر شما بهترین راننده دنیا هستید و برای تصادف مقصر نیستید، اتومبیل تان آسیب خواهد دید.

 

صافکاری بدون رنگ

پیش از اینه که در ارتباط با صافکاری بدون رنگ صحبت کنیم باید بدانیم صافکاری چیست. صافکاری یکی از شاخه های یکی از شاخه‌های تعمیر خودرو است که مربوط به تعمیر بدنه خودرو و ظاهر خودرو می‌باشد. در نتیجه می‌توان گفت که صافکاری مجموعه‌ای از فعالیت‌ها است که در جهت رفع آسیب بدنه ی خودرو به کار برده می شوند.

صافکاری خودرو دو نوع دارد صافکاری با رنگ و صافکاری بدون رنگ

تفاوت بین صافکاری با رنگ و بدون رنگ  در رنگ بدنه خودرو پس از فرآیند صافکاری است. این کار زمانی انجام می‌شود که آسیب به خودرو شدید است و یا رنگ بدنه ی خودرو در یک تصادف از دست رفته‌است. یا حتی لازم است بخش‌های بدنه اتومبیل را تعویض کنید. در این حالت رنگ بدنه ی خودرو پس از صافکاری ترمیم می شود. صافکاری بدون رنگ یا صافکاری pdr زمانی انجام می شود که رنگ بدنه ی خودرو از بین نرفته باشد.

تاثیر صافکاری بدون رنگ بر قیمت خودرو

صافکاری بدون رنگ یکی از مواردی است که می‌توان برای تعمیر بدنه خودرو انجام داد، اما قیمت را در زمان فروش کاهش نمی‌دهد. اگر شما یکی از آن افرادی هستید که می‌خواهید خودروی شما را به فروش برسانید، اما اتومبیل شما به طور قطع کاهش خواهد یافت، پس تمام کاری که باید انجام دهید این است که به یک تعمیرگاه مجهز بروید و بدنه ی خودرو را ترمیم و خراش و آسیب را رفع کنید.

ممکن است کسی که اینکار را برای شما انجام می‌دهد باعث نابودی خودروی شما شود، اما توجه داشته باشید که مغازه‌های تعمیر و صافکاری در شهر تهران وجود دارند که این کار را بدون مشکل برای شما انجام می دهند ما در مرکز تهران پلاس با توجه به اهمیت سلامت خودرو و عدم رنگ کردن دوباره ی خودرو تمامی خدمات مرتبط با صافکاری بدون رنگ را برای رفع آسیب بدنه ی خودرو به کار می بریم.

 

صافکار خوب

یک صافکار خوب به کسی گفته می‌شود که تخصص و تجربه کافی را در این بار داشته باشد به گونه‌ای بتواند با صافکاری بدون رنگ و به گونه ای به بهترین شکل ممکن مشکلات و آسیب‌های موجود در روی بدنه خودرو را به بهترین شکل ممکن رفع نماید

در واقع بحث تعمیر در صافکاری خیلی بهتر از تعویض می باشد و به گونه ای باید تمام برآمدگی ها یا فرورفتگی های روی سطح خودرو بدون بروز ترک و به بهترین شکل ممکن انجام شود.

در واقع بحث صافکاری یکی از موارد بسیار مهم و حساس می باشد که هرچه تخصص و تبحر فرد در این مورد بیشتر باشد باعث میگردد تا نتایج فوق‌العاده عالی به دست آید.

در واقع صافکاری به دو روش با رنگ و بدون رنگ انجام می‌شود که صافکاری بدون رنگ بسیار مهم می باشد و به گونه‌ای همیشه مورد درخواست مشتریان است چون صافکاری بدون رنگ باعث میگردد تا از ارزش مالی خودرو کاسته نشود.

و با توجه به اینکه خودروهای خارجی بسیار گران قیمت هستند و به گونه‌ای هرگونه صافکاری می‌تواند با رنگ می‌تواند باعث شود تا افت شدید قیمت خودرو به وجود بیاید.

به همین دلیل صافکاری بدون رنگ در خودروهای خارجی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

به گونه ای که باید تمام افرادی که دارای خودروهای گران قیمت و لوکس هستند برای انجام صافکاری به مراکز معتبر و تخصصی مانند مرکز تهران پلاس مراجعه نمایند تا بدین ترتیب بتوانند نتایج فوق العاده عالی را با کمترین هزینه به دست بیاورند.

بهترین دستگاه صافکاری بدون رنگ

علاوه بر تخصص فرد صافکار، یکی از موارد مهم دیگری که باعث می‌شود تا نتیجه خوبی از صافکاری به دست ‌آید استفاده از دستگاه صافکاری پیشرفته و بروز است که معمولاً مراکز تعمیر و تخصصی حرفه‌ای بیشتر از دستگاه‌های عالی استفاده می‌کنند.

که در این حالت به گونه‌ای هم سرعت کار فوق‌العاده افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه ای هم که به دست می آید بسیار عالی می شود.

که خوشبختانه مرکز تخصصی تعمیر خودرو تهران پلاس با استفاده از تجهیزات و دستگاه های فوق العاده عالی و بروز در این مجموعه تمام خدمات را به صورت یکجا ارائه می دهد.

در واقع استفاده از بهترین دستگاه های صافکاری بدون رنگ باعث می‌شود تا زمان صافکاری کاهش یابد و همچنین نتیجه به دست آمده فوق العاده عالی گردد.

پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال یک مجموعه معتبر و خاص برای صافکاری و رفع مشکلات خودرو می گردید در این حالت مراجعه به مرکز تهران پلاس می تواند بهترین و مناسب ترین انتخاب برای رفع مشکلات خودرو در تمام جوانب باشد.

 

صافکاری بدون رنگ با دستگاه

معمولاً در زمانهای گذاشته صافکار ها بیشتر با استفاده از چکش و انواع ابزارهای خاص اقدام به رفع مشکلات روی سطح خودرو می کردند که این مورد باعث می شد تا هم کیفیت کار کاهش یابد و هم انجام صافکاری زمان برتر شود.

ولی خوشبختانه امروز وجود انواع دستگاههای صافکاری مختلف مانند دستگاه هاتباکس، دستگاه مکش، دستگاه نقطه زن یا دستگاه صافکاری بدون رنگ باعث شده است تا بحث صافکاری در مراکز تعمیر تخصصی بسیار سریع و با کیفیت بالا و به صورت حرفه ای به بهترین شکل ممکن انجام شود.

معمولا موضوع تصادف و بروز مشکل در سطح خودرو یکی از اتفاق‌های بسیار عادی است که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیافتد، به همین دلیل باید تمام افراد به گونه ای یک مرکز تعمیرات تخصصی معتبر و حرفه ای را بشناسند تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانند به این مرکز مراجعه نمایند

که خوشبختانه مرکز تعمیرات تخصصی تهران پلاس یک از مراکز فوق العاده عالی و حرفه ای می باشد که به راحتی با انجام صافکاری و نقاشی به صورت فوق‌العاده حرفه ای با سرعت بالا و با هزینه بسیار مناسب می تواند بهترین گزینه برای رفع مشکلات خودرو باشد.

 

هزینه صافکاری بدون رنگ

کیفیت کار انجام شده و همچنین هزینه خدمات ارائه شده یکی از مهم‌ترین مواردی است که همیشه مشتریان به آن دقت می‌کنند.

به گونه ای که همیشه در پی یافتن مرکزی هستند که خدمات عالی را با بهترین هزینه ارائه دهد که خوشبختانه هزینه صافکاری و هزینه تمام خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تهران پلاس بسیار مناسب بوده و به گونه افراد به هیچ عنوان نباید نگرانی در رابطه با هزینه خدمات ارائه شده داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات خاص ارائه شده به وسیله مرکز تهران پلاس می توانید به وب سایت تهران پلاس مراجعه کرده و اطلاعات جامع و دقیقی را در رابطه با هزینه ها و خدمات ارائه شده کسب کنید.

بخش تعمیرگاهی تهران پلاس

خدمات تهران پلاس برای ماشین‌های لوکس در زمینه‌های زیر می باشد:

تعمیر موتور:

تعمیر اساسی موتور شامل یاتاقان زدن و سوختن واشر سرسیلندر و روغن سوزی
تعمیر کاتالیزور
عیب‌یابی و تعمیر خام سوزی و بد کار کردن موتور جهت معاینه فنی

 

تعمیر گیربکس:

تعمیرات اساسی و یا تعویض گیربکس
تعمیرات ساعت گیربکس، توربین و رفع تقه‌ی تعویض دنده‌ها و گاز هرز
عیب‌یابی و تعمیرات کامپیوتر گیربکس

 

تعمیرات سیستم تعلیق:

سرویس جلوبندی، تنظیم زاویه‌ی چرخ‌ها و رفع لاستیک سایی
تعمیر جعبه فرمان و رفع روغن‌ریزی (با یکسال گارانتی)

 

تعمیرات برق و الکترونیک:

عیب‌یابی و تعمیر سیم‌کشی مطابق نقشه‌های کمپانی
عیب‌یابی و تعمیرات یونیت‌ها شامل (ECM، TCM، ABS و …)
تعمیرات سان‌روف
عیب‌یابی و تعمیرات کروز و رادار و سنسورهای سپر
تعویض ترانس و لامپ‌های زنون
شارژ و گاز کولر و تعمیر کمپرسور و نشت‌گیری
تعمیر و شفاف‌سازی چراغ‌های جلو

 

صافکاری خودرو:

تخصص در صافکاری بدون رنگ
تعویض قطعه به صورت فابریک
شاسی‌کشی با دستگاه و تعمیر سپر
تخصص در امور تیونینگ
بستن گیت و تغییر فیس

 

نقاشی خودرو:

رنگ کردن بدنه خودرو بصورت فابریک
مات کردن بدنه به‌صورت سه‌بعدی
تغییر رنگ رینگ و کلیپر
پولیش واکس بدنه
قلم‌گیری لیسه‌ای
سرامیک و واکس بدنه
کارشناسی رنگ خودرو

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن