برق خودرو چیست؟

برق خودرو چیست؟ برق خودرو در تمام خودرو ها سیستم برق و یا قسمت الکترونیک مهمترین وظیفه را در به حرکت درآوردن اتومبیل ایفا می کند. در واقع می‌توان گفت که سیستم برقی در اتومبیل باعث روشن شدن اتومبیل میگردد. به ساده ترین شکل ممکن که می توان گفت که باعث استارت خوردن خودرو شده …

برق خودرو چیست؟ ادامه »

برق خودرو

برق خودرو چیست؟

برق خودرو

در تمام خودرو ها سیستم برق و یا قسمت الکترونیک مهمترین وظیفه را در به حرکت درآوردن اتومبیل ایفا می کند.

در واقع می‌توان گفت که سیستم برقی در اتومبیل باعث روشن شدن اتومبیل میگردد. به ساده ترین شکل ممکن که می توان گفت که باعث استارت خوردن خودرو شده و بسیاری از آپشن ها و امکاناتی که در اتومبیل وجود دارد با برق کار می‌کند مخصوصاً در خودروهای خارجی و جدیدی که به بازار عرضه شده است.

پس برق نقش بسزایی را در عملکرد صحیح خودروها دارد پس باید تمام بخش هایی که در خودرو به برق مربوط هستند به صورت منظم بررسی گردند تا هر گونه ای که مشکلی که ممکن است وجود داشته باشد رفع گردد.

بدین ترتیب می‌توان با تعمیر به موقع مشکل از بروز موارد جدی دیگر جلوگیری کرد و میزان هزینه‌های تعمیر را به حداقل رساند البته به شرطی که بحث تعمیر و بررسی را به تعمیرگاه های تخصصی و معتبری مانند تهران پلاس بسپارید.

 

برق خودرو چیست

اجزای سیستم برق خودرو چیست؟

در حالت کلی برق اتومبیل از دو بخش اصلی تشکیل شده است قسمتی که فقط برق مصرف می کنند مانند انژکتور و یا بخش هایی که وظیفه تأمین برق خودرو را به عهده دارند که معمولاً این قسمت را سیستم برق رسانی اتومبیل می گویند.

که شامل قطعاتی مانند باتری، دینام، کویل، وایر، شمع، مدارهای الکتریکی، فیوزها، کنترل کننده ها و… هستند.

هر کدام از موارد یاد شده در یک سیستم خودرو نقش خاصی را بر عهده دارند و بروز مشکل در هر کدام از موارد یاد شده می تواند باعث عدم عملکرد صحیح خودروها گردد.

تعمیر برق و سیم کشی در خودرو

تعمیر برق خودرو نیازمند تخصص بالا می باشد و با توجه به اینکه بخش جرقه زنی موتور باعث میگردد تا خودرو روشن شود به همین دلیل باید این قسمت به وسیله افراد متخصص و حرفه ای تعمیر گردد تا مشکل به بهترین شکل ممکن رفع گردد.

خوشبختانه وجود مراکز تعمیر تخصصی مختلف مانند مرکز تهران پلاس باعث شده است تا امکان تشخیص مشکل و عیب یابی به بهترین شکل ممکن انجام شود و دیگر نباید نگرانی در رابطه با هزینه ها وجود داشته باشد چون معمولاً مرکز معتبر و حرفه ای مانند تهران پلاس تمام خدمات را با هزینه بسیار مناسب انجام می دهد تا بدین ترتیب رضایت تمام مشتریان را به خود جلب نماید.

تعمیر سیم کشی خودرو

تعمیر سیم کشی خودرو یکی از حساس‌ترین و مهمترین کارها است که باید به وسیله افراد متخصص انجام شود در واقع انتقال یک سیم بسیار کوچک اشتباه می تواند باعث بروز خسارت و آسیب های بسیار جدی و اساسی شود.

حتی ممکن است باعث سوختن فیوز و بروز مشکل در باتری گردد با توجه به اینکه تمام خودروها به یک منبع جریان و یا به‌گونه‌ای باتری نیاز دارند تا بحث انتقال انرژی تأمین گردد.

در واقع با سیم کشی صحیح می‌توان این انرژی لازم را به صورت کامل برای بخش های مختلف هدایت کرد که خوشبختانه تمام این موارد در تعمیرگاه های تخصصی خودرو مانند تهران پلاس به صورت حرفه ای انجام می گیرد و نباید رانندگان در این باره نگرانی داشته باشند چون به راحتی می‌توانند تمام بخش های مختلف خودرو را به یک مجموعه کامل برای تعمیر بسپارند.

تعمیرات برق خودرو در تهران

تعمیرات برق خودرو در تهران به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی در مراکز تعمیرات حرفه ای مانند تهران پلاس انجام می شود.

با توجه به اینکه امروزه داشتن شناخت کافی در رابطه با بخش‌های مختلف خودرو و تجربه بالا در زمینه تعمیر بسیار مهم است به همین دلیل همه افراد دنبال مجموعه مطمئن برای تعمیر خود رو هستند.

مثلاً تمام افرادی که دارای ماشین های خارجی هستند به دنبال یک مرکز تعمیر حرفه ای و معتبر می گردند، به همین دلیل تیم تخصصی تهران پلاس با مدنظر قرار دادن این موضوع و به گونه‌ای افزایش کیفیت خدمات و گسترش دادن دامنه خدمات به گونه‌ای ارائه تمام تعمیرات مربوط به تعمیر خودرو در این مرکز و همچنین تعرفه خدمات مناسب، باعث شده است تا توجه اکثر مشتریان را از سراسر تهران به خود جلب نماید.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال یک مجموعه کامل برای انجام تعمیرات خودرو می گردید در این حالت تهران پلاس می‌تواند جزو بهترین مراکز باشد که تمام خدمات در زمینه تعمیر مانند تعمیر موتور، تعمیر گیربکس، جلوبندی صافکاری و نقاشی، تعمیرات تخصصی خودرو های خارجی، تعمیر کمک بادی، برق خودرو و الکترونیک و همچنین کارشناسی خودرو خارجی به صورت کامل ارائه می دهد.

همچنین می توانید با دریافت مشاوره های آنلاین از تیم تخصصی این مجموعه مشکلات را به درستی تشخیص دهید.

لازم به ذکر است که برای مراجعه به این مجموعه میتوانید از قسمت پذیرش آنلاین که در وبسایت تهران پلاس وجود دارد اقدام به رزرو وقت کنید و با تعیین وقت قبلی در زمان مناسب در این مجموعه حضور یافته و در سریع ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه و همچنین زیر نظر افراد متخصص تمام مشکلات موجود در خودروتان را به بهترین شکل ممکن رفع کنید.

 

کاربرد برق خودرو چیست؟

برق خودرو انرژی لازم را برای عملکرد صحیح سیستم گرمایشی و سرمایشی در خودرو تأمین می‌کند.

همچنین استارت زدن با وجود برق خودرو امکان پذیر است، یا روشن کردن چراغ های خودرو، استارت عملکرد سیستم صوتی، برقرار کردن ارتباط میان کامپیوتر و سایر قسمت‌ها و همچنین حرکت دادن شیشه های ماشین و جرقه زنی در بخش موتور جزو موارد بسیار مهمی است که با برق خودرو انجام می شوند.

پس در صورت نبود برق خودرو با مشکل‌های بسیار جدی می توان رو برو شد، در نتیجه باید هر گونه مشکلی که در خودرو وجود دارد در سریع ترین زمان ممکن رفع شود تا بتوانند نتیجه دلخواه را به دست آورد.

خوشبختانه با وجود مراکز تعمیر تخصصی مانند تهران پلاس امکان تشخیص و رفع تمام مشکلاتی که ممکن است در سیستم برق خودرو وجود داشته باشد به راحتی امکان پذیر شده است

و به هیچ عنوان نباید نگرانی در رابطه با تعمیر صحیح دستگاه و یا هزینه‌های تعمیر داشته باشید.

چون هدف اصلی تیم تهران پلاس جلب رضایت مشتریان می باشد به همین دلیل کیفیت کار را فوق العاده افزایش داده و تعرفه ها را به گونه ای تنظیم کرده است که باعث جلب رضایت تمام مشتریان شده است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن