تعمیر موتور بی ام و 525

تعمیر موتور بی ام و 525 تعمیرگاه BMW (بی ام و) تعمیرگاه بی ام و در سراسر جهان جهت ارائه خدمات به محصولات تولیدی این کمپانی دایر شده است تا مصرف کنندگان این برند معتبر به راحتی بتوانند جهت تعمیر و رسیدگی به خودروهای خود به افراد کاردان و آشنا به محصولات تولیدی این کمپانی …

تعمیر موتور بی ام و 525 ادامه »

تعمیر موتور بی ام و 525

تعمیر موتور بی ام و 525

تعمیرگاه BMW (بی ام و)

تعمیرگاه بی ام و در سراسر جهان جهت ارائه خدمات به محصولات تولیدی این کمپانی دایر شده است تا مصرف کنندگان این برند معتبر به راحتی بتوانند جهت تعمیر و رسیدگی به خودروهای خود به افراد کاردان و آشنا به محصولات تولیدی این کمپانی مراجعه کنند.

تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس دارای کادر حرفه ای در زمینه تعمیر خودرو BMW در خدمت مشتریان عزیز است. تعمیرگاه تخصصی بی ام و تهران پلاس همه خدمات مربوط به bmw را دارا می باشد.

تعمیر بی ام و 525
تعمیر بی ام و 525

بهترین تعمیرگاه بی ام و کجاست؟

تعمیرگاه خودرو لوکس مانند تعمیرگاه بی ام و باید به گونه ای باشند که فضای انجام کار، کادر مشغول به کار، تجهیزات و غیره از استانداردهای لازم برخوردار باشند. این فضا باید امنیت و ایمنی را به صاحبین خودروهای مراجعه کننده القا کند و به آن ها این اطمینان را دهد که خودروهای آن ها در کمترین زمان ممکن و با بهترین و بهینه ترین هزینه تعمیر و ایرادات آن برطرف می شود.

تعمیرکار بی ام و

علاوه بر فضای کافی و تجهیزات به روز جهت تعمیر خودرهای BMW، کادر و پرسنل حرفه ای و آموزش دیده یکی از مهم ترین آیتم های تعمیرگاه بی ام و است. تعمیرکار این خودروها باید به اندازه مهندس طراح و تولید کننده این خودرو، موتور و جرئیات آن را بشناسد تا بتواند فرآیند عیب یابی و تعمیر را به درستی انجام دهد. خودروهای تولیدی این کمپانی دارای موتورهای هوشمند هستند و هر تعمیرکاری قادر به تعمیر و درست کردن آن ها نیست.

جلوبندی بی ام و

در تعمیرگاه تخصصی بی ام و تهران پلاس تمامی خدمات جلوبندی خودرو های bmw ارائه می شود. این خدمات عبارت اند از:

بررسی و تنظیم محور زاویه‌ی چرخ‌ها و رفع مشکلات لاستیک ها
برطرف کردن ساییدگی لاستیک ها
بررسی، کالیبر و پروگرام جعبه فرمان خودرو
از بین بردن ایرادات جعبه فرمان
تنظیم ارتفاع
تعویض کمک های بادی
تعویض کمپرسور باد
تعمیر بی ام و

آیا حتما باید برای تعمیر بی ام و به نمایندگی مراجعه کنیم؟

تمام نمایندگی های فروش اتومبیل می خواهند شما را به این باور سوق دهند که برای تعمیرات باید به نمایندگی مراجعه کنید. و اینها گفته ها و ادعاهایی است که برای گمراه کردن شما به کار می برند. زیرا مکانی که شما برای تعمیر BMW می روید فقط 20% شاید تاثیرگذار باشد. 80% مهارت و دانش و تجربه تعمیرکار در تعمیرگاه بی ام و است.

همچنین روغن و مایعات اختصاصی برای اتومبیل شما ثبت نشده است. منطقی نیست که آنها تنها تامین کننده روغن مورد نیاز برای سرویس خودرو شما باشند. آنها دوست دارند این باور را به شما بدهند که برای سرویس دهی به اتومبیل شما روغن و مایعات خاصی لازم است، اما نمی توانند به شما بگویند که یافتن روغن های کم وزن (مانند 0w- ​​40) در بازار عمومی چندان سخت نیست.بدیهی است که مکانیک شما باید روغن مناسب اتومبیل شما را بشناسد، اما هر کسی که به وسایل نقلیه آلمانی سرویس می دهد، می داند که چه چیزی باید در تعمیرگاه بی ام و استفاده کند.

تعمیر بی ام و 525
تعمیر بی ام و 525

تعمیرگاه بی ام و چه خدماتی را ارائه می هد؟

تعمیرات خودکار (تعمیرات اگزوز، ترمز و کلاچ)
بازرسی ها
خدمات تایر (تعادل، نصب و ذخیره سازی)
برق و الکترونیک خودرو
تعمیرات موتور (تعمیر و نگهداری موتورها، سرسیلندرها و دنده ها)
نگهداری از کار بدنه و رنگ
انواع تعمیرات اتومبیل
اصلاح زنگ زدگی و خرابی شیشه
نصب سیستم های ناوبری در تعمیرگاه BMW، تجهیزات هندزفری و گرمایش کمکی (لوازم الکترونیکی عمومی خودرو)

برند خودرو بی ام و یا همان BMW یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین برندها و شرکت های صنعت خودرو سازی است که اصالتی آلمانی دارد و با یک قرن فعالیت کماکان در صنعت خودروسازی یکی از معتبرترین هاست.

تعمیرگاه تهران پلاس مجموعه ای تخصصی و با تجهیزات کامل برای تعمیر خودرو بی ام و است. خدمات صافکاری بی ام و ، نقاشی خودرو و تعمیرات موتور و کامپپیوتر بی ام و جزء مواردی است که تهران پلاس در آن مهارت دارد.

شایان ذکر است که تمام استانداردهای جهانی در تعمیرگاه تهران پلاس رعایت شده است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن