تعمیرگاه نیسان تیانا با ضمانت طلایی

تعمیرگاه نیسان تیانا تعمیر نیسان تیانا نیسان تیانا 2018 یک سدان سایز متوسط ​​4 درب نسل سوم D است که برای اولین بار در سال 2013 به عنوان جانشین نیسان سفیرو نمادین معرفی شد. در کارخانه مونتاژ موتور تان چونگ در سرندا مونتاژ شده است، سه نوع پیشنهادی نیسان تینا 2.0 XE، نیسان تینا 2.0 …

تعمیرگاه نیسان تیانا با ضمانت طلایی ادامه »

صافکاری و نقاشی و احیای رنگ نیسان تیانا

تعمیرگاه نیسان تیانا

تعمیر نیسان تیانا

نیسان تیانا 2018 یک سدان سایز متوسط ​​4 درب نسل سوم D است که برای اولین بار در سال 2013 به عنوان جانشین نیسان سفیرو نمادین معرفی شد. در کارخانه مونتاژ موتور تان چونگ در سرندا مونتاژ شده است، سه نوع پیشنهادی نیسان تینا 2.0 XE، نیسان تینا 2.0 XL و نیسان تینا 2.5 XV هستند.

نیسان تیانا با اسم L33، بیشتر پلتفرم و تجهیزات مکانیکی را با پسر عموی خود در آمریکای شمالی، نیسان آلتیما که عمدتاً در آمریکای شمالی ساخته و فروخته می‌شود، به اشتراک می‌گذارد. نیسان با هدف مستقیم تویوتا کمری محبوب، رقابتی جدی دارد. در حالی که بر روی کاغذ آنها توانستند بیشتر قطعات را تحویل دهند، اما در مقایسه با مالزیایی ها همچنان محبوبیت کمتری داشت.رقبای نیسان تیانا شامل تویوتا کمری ، هوندا آکورد ، مزدا 6 ، هیوندای سوناتا ، کیا اپتیما، فولکس واگن پاسات و فورد موندئو است. نیسان تیانا در حالی که مشخصات مشابه بهتری ارائه می‌کرد، در زمان عرضه با قیمت رقابتی 139800 RM قیمت داشت.

تعمیرگاه نیسان در تهران

نیسان تیانا
نیسان تیانا

تعمیرگاه نیسان تیانا

در حالی که نیسان در ژاپن تولید شده است، آنها کارخانه های تولیدی در ژاپن، آمریکای شمالی و سراسر جهان دارند. بسیاری از مدل های نیسان در آمریکا ساخته می شوند.خودرو های برند نیسان به عنوان برند چند میلیتی در بازار جهانی فروش خوبی دارند و مدل های مختلفی از این برند در ایران نیز به فروش می رسند. تعمیرگاه نیسان تیانا مرکزی است که به صورت تخصصی در امر سرویس و تعمیر این مدل پر طرفدار از خودرو های نیسان در ایران فعالیت می کند.

نیسان تیانا به عنوان یک خودروی بزرگ و جادار در ایران معرفی شد و در کنار ظاهر خوب توانست جای خود را به سرعت در بازار فروش خودرو پیدا کند. کابین داخلی نیسان تیانا از نظر کاربردی و کیفی مورد قبول است و در زمان عرضه یکی از ویژگی های مهم این خودرو به شمار می رفت.

گیربکس به کار رفته در نیسان تیانا از نوع سی وی تی ایکس ترونیک که در مقایسه با خودرو های هم رده شتاب خوبی را در زمان حرکت فراهم می کند

در تعمیرگاه نیسان تیانا تمامی ابزار ها و تجهیزاتی که برای سرویس و تعمیر این خودرو و همچنین روغن گیربکس و روغن موتور و سایر قطعات به صورت تخصصی و اصل برند موجود هستند و هیچ نگرانی از بابت تقلبی بودن و یا دست دوم بودن قطعات وجود ندارد. در کنار این موارد دارا بودن نیروی متخصص سبب ایجاد تمایز بین تعمیرگاه نیسان تیانا با سایر تعمیرگاه های معمول برای تعمیر نیسان تیانا می شود.

در تعمیرگاه نیسان تیانا تمامی خدماتی که مرتبط با این خودرو هستند به صورت تخصصی ارائه می شوند این خدمات عبارتند از:

تعویض روغن گیربکس

تعویض روغن موتور

تعویض فیلتر روغن موتور

تعویض واشر سر سیلندر

بررسی سیستم برقی

صافکاری و نقاشی خودرو

شاسی کشی با دستگاه

پولیش بدنه ی خودرو

بررسی سیست متعلیق

بررسی کمک بادی خودرو

رفع نشتی لوله های روغن گیربکس و موتور

تعویض چرخ دنده های گیربکس

تعویض روکش صندلی ها و ترمیمی آسیب های داخلی خودرو

این موارد در مرکز تهران پلاس به عنوان تعمیرگاه نیسان تیانا در ایران همگی توسط افراد خبره در هر حوزه انجام می شوند.

با توجه به فروش نیسان تیانا در بازار خودرو های دست دو مو اقبال بازار به این خودرو به جهت کارایی و کیفیت قابل قبول تعمیرات این خودرو می توانند در تعیین قیمت فروش در بازار اثر گذار باشند. اگر صافکاری ف تعویض قطعات و سرویس خودرو به صورت منظم و توسط افراد متخصص انجام شده باشد خودروی شما در کنار ظاهر کارایی قابل قبولی دارد و شما می توانید خودرو را به قیمت مناسب تری به فروش برسانید اما وجود خراش و فرورفتگی در بدنه ی خودرو و وجود آسیب در بخش های داخلس سبب افت شدید قیمت خودرو می شود لذا پیشنهاد می شود تا پیش از اقدام به فروش خودرو اگر آسیبی در خودرو و یا بدنه ی آن وجود دارد حتما با مراجعه به تعمیرگاه نیسان تیانا برای رفع آن اقدام کنید تا بتوانید خودرو را با قیمت مناسب تری به فروش برسانید.

تعمیرگاه نیسان تیانا

نیسان تیانا یکی از خدورو های زیبا به شمار می رود که به دلیل زیبایی که در ظاهر خود دارد به یکی از خودرو های محبوب تبدیل شده است. در کنار ظاهر زیبا نیسان تیانا ویژگی های ساختاریم ناسبی نیز دارد و از قطعات خوبی بهره می برد به همین دلیل است که توانسته به فروش بالایی دست پیدا کند.

ظاهر نیسان تیانا سبب شده است تا تصاویر مختلفی از این خودرو منتشر شود، تصاویر بیرونی برتر Teana 2021 شامل نمای جلوی پایین، نمای متقاطع عقب، نمای جلوپنجره، چراغ مه شکن جلو، چراغ جلو، چراغ عقب، زاویه جلو آینه جانبی راننده، چرخ، لوله اگزوز، صلیب جلو است. نمای جانبی، زاویه عقب آینه جانبی راننده.نیسان تیانا دارای نمای داشبورد، فرمان، سرعت سنج، صندلی‌های عقب، کنسول وسط، نمای بلندگو، صندلی سرنشین است.

به طور کلی تعمیرگاه به مکانی گفته می شود که خودرو در آن تعمیر و سرویس می شود، تعمیرات خودرو نیسان تیانا عبارتند از: بررسی سیستم برقی، بررسی گیربکس، بررسی موتور، چک کمک بادی خودروف تعویض روغن موتور و گیربکس ، صافکاری و نقاشی خودرو و…..

تعمیرگاهی برای تعمیر نیسان تیانا مناسب است که از تکنسین های ماهر بهره ببرد، تکنسین های ماهر افرادی هستند که در کنار دانش و علم، دوره های مختلف تعمیر نیسان تیانا را گذرانده باشند و تجربه و مهارت کافی در ارتباط با قطعات داخلی این خودرو در اختیار داشته باشند.

تکنسینی که برای تعمیر نیسان تیانا شما اقدام می کند باید ویژگی های زیر را دارا باشد در غیر این صورت نمی تواند مشکل ایجاد شده در خودروی شما را به درستی شناسایی و رفع کند:

آشنایی با مبانی اولیه سرویس دهی اصولی به مشتری مطابق با استاندارد های بین المللی

استفاده از ابزار کار مناسب و استاندارد برای انجام خدمات مختلف بر روی خودرو

رعایت ایمنی در حین کار، این امر علاوه بر اینکه از بروز حادثه برای خود فرد جلوگیری میک ند از وارد شدن آسیب های مختلف به خودرو نیز جلوگیری خواهد کرد. توجه داشته باشید که محیط کار تعمیرگاه به دلیل استفاده از مواد اشتعال زا بسیار مستعد آتش سوزی است و اگر نکات ایمنی در حین تعمیر خودرو در نظر گرفته نشود امکان آتش سوزس در محیط تعمیرگاه بسیار بالا می رود.

دوره های رسمی را گذرانده باشد و بتواند از راهنماهای رسمی تعمیرات خودرو نیسان تیانا به درستی استفاده کند و کار را با روش های درست و به سرعت انجام دهد تا وقت مشتری تلف نشود، اگر پس از بررسی دقیق تر خودرو مشخص شد که نیاز به زمان بیشتری برای تعمیر خودرو است باید با مشتری توسط گرفته شود.

پس از اینکه تمام مراحل کاملا انجام شدند خودرو باید یک بار دیگر بررسی شود و سپس به مشتری تحویل داده شود.

باید برای هر خودرو گزارش تعمیرات نوشته شود و بخش ها و قطعات خراب نگه داشته شده و برای اطمینان خاطر در اختیار مشتری قرار داده شوند و به مشتری توضیح داده شود که مشکل چه بوده است.

تهران پلاس تعمیرگاه نیسان تیانا در تهران است و تمامی خدمات نام برده شده توسط تکنسین های این مرکز برای آرامش خاطر شما عزیزان انجام می شوند.

تعمیرگاه نیسان تیانا تعمیرگاه نیسان تیانا

نیسان تیانا با در نظر گرفتن تجمل و راحتی طراحی شده است. کلمه براق معمولاً با سدان‌های بزرگ بخش D مرتبط نمی‌شود، با این حال این نیسان توانسته است اندازه سنگین خود را با خطوط و منحنی‌های بدنه براق پنهان کند که با تزئینات کرومی برجسته شده‌اند. در جلو، جلوپنجره‌ی ظریف جلویی نیسان با چراغ‌های زنون یکپارچه‌شده به شما استقبال می‌کند. این خودرو مسلماً از بغل بهترین ظاهر را دارد، جایی که قوس چرخ‌های خمیده و خط سقف شیب‌دار به وضوح برجسته شده‌اند و ظاهری براق و زیبا را مانند مزدا 6 ایجاد می‌کند. طراحی کلی پویا ماشین

نیسان تیانا در مقایسه با نزدیکترین رقیب خود، تویوتا کمری، بلندتر، پهن تر، بلندتر و همچنین سبک تر است. با این حال می توان استدلال کرد که نسبت بهتری دارد و به اندازه رقبای اصلی خود پیازدار نیست.

نیسان تیانا با یک فضای داخلی چرمی مشکی ممتاز و صندلی‌های Zero Gravity پشتیبانی مداوم ارائه می‌کند و در عین حال باعث کاهش خستگی در رانندگی در مسافت‌های طولانی می‌شود. صندلی‌های جلو برقی به راننده و سرنشین جلو این امکان را می‌دهند که موقعیت بهینه صندلی را پیدا کنند. راننده و سرنشینان همچنین می‌توانند از طریق سانروف شیشه‌ای برقی آن از منظره وسیعی لذت ببرند که فضای داخلی جادار را بیشتر بهبود می‌بخشد. آفتابگیر برقی عقب محافظ در برابر نور خورشید و در صورت تمایل کمی حفظ حریم خصوصی را فراهم می کند. همه این موارد در نوع 2.5XV یافت می شود.

طبق معمول برای راننده پیش رو است و این لزوما چیز بدی نیست. دکمه ها و صفحه ها به طور منطقی در سدان ژاپنی این کلاس قرار دارند. استفاده گسترده از مواد لمسی نرم، سطح چرمی و همچنین برخی از لهجه های کرومی به فضای داخلی حس لوکسی می بخشد.

تعمیرگاه نیسان تیانا

ویژگی های نیسان تینا

نیسان تیانا مجهز به فرمان برقی الکتروهیدرولیک با سیستم صوتی، سیستم کمکی رانندگی پیشرفته (ADAD)، هندزفری بلوتوث و کروز کنترل است. از دیگر فناوری‌های قابل‌توجه می‌توان به صفحه‌نمایش اطلاعات سرگرمی ۵ اینچی با دوربین دید عقب، ورود هوشمند بدون کلید، دکمه استارت فشاری و کنترل آب و هوای خودکار منطقه دوگانه اشاره کرد. همچنین سیستم صوتی ممتاز BOSE با 9 بلندگو برای تجربه موسیقی گسترده ای در دسترس است که تجربه برتر و لوکس را به سطح جدیدی ارتقا می دهد.

از نظر ایمنی، نیسان تیانا به صورت استاندارد دارای کیسه هوای 6 SRS، سیستم کنترل دینامیکی خودرو با سیستم کنترل کشش (TCS)، کنترل فعال زیر فرمان (AUC)، ABS با توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) و دستیار ترمز (BA) است. و کمک به شروع در سربالایی (HSA) برای کمک به راننده برای حفظ کنترل حتی در شرایط اضطراری.

عملکرد رانندگی نیسان تینا

نیسان تیانا به موتور CVTC دوقلو QR25DE مجهز شده است که نویدبخش احتراق تمیزتر و مصرف سوخت بهتر است. موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری مدل XE و XL قدرت وحشتناک 136 اسب بخار در 5600 RPM و 190 نیوتن متر گشتاور در 4400 RPM تولید می کند. از سوی دیگر، مدل XV 2.5 لیتری، 173 اسب بخار قدرت در 6000 RPM و 234 نیوتن متر گشتاور در 4000 RPM تولید می کند. واضح است که نیسان تیانا با در نظر گرفتن عملکرد طراحی نشده است، اما با سواری راحت و فضای داخلی مجلل آن را جبران می کند.

نیرو از طریق یک گیربکس متغیر پیوسته Xtronic (CVT) به چرخ‌های جلو ارسال می‌شود که در مقایسه با همتای مبدل گشتاور خود، دوام و مصرف سوخت بیشتر را نوید می‌دهد. همچنین یکی از پاسخگوترین واحدهای CVT در اطراف است که قدرت آن به طور یکپارچه به جاده منتقل می شود. اگرچه پاسخ دریچه گاز سریع و شتاب خطی است، اما رانندگی با نشاط با CVT توصیه نمی شود.

نیسان تیانا
نیسان تیانا

Nissan Teana Ride Comfort

سیستم تعلیق Teana پایداری بیشتر و سواری راحت تری را برای راننده و سرنشینان فراهم می کند. سطح سر و صدا، ارتعاش و سختی (NVH) استثنایی است و با وقار و پیچیدگی با نقص جاده برخورد می کند. با این حال، نقطه مقابل، توانایی نیسان تیانا برای مقابله با پیچ ها است، جایی که رول بدنه در ویژگی هندلینگ آن بسیار مشهود است.

همه ی این موارد سبب می شوند تا نیسان تیانا کارایی بالایی داشته باشد اگر شما هم علاقه مند هستید تا خودرویتان همیشه حداکثر کیفیت و کارایی را داشته باشد باید برای سرویس و تعمیرات مورد نیاز این خودرو به مراکز و تعمیرگاه های معتبر مراجعه کنید. یکی از مراکز تخصصی در امر تعمیر و حتی سرویس انواع خودرو های نیسان تیانا در ایران مرکز تهران پلاس است در این مرکز تمامی موارد مربوط به صافکاری ، تعمیر بخش های داخلی و رفع مشکلات سیستم برقی نیسان تیانا توسط افراد متخصص انجام می شوند.

تعمیرگاه نیسان تیانا

در این مقاله خودروی محبوب نیسان تیانا که یکی از سدان های پر فروش برند نیسان است را بررسی کردیم با توجه به اینکه کارایی تمامی بخش ها در کنار هم سبب کارایی حداکثری در خودرو می شوند باید برای سرویس و تعمیر خودرو نیسان تیانا به تعمیرگاه های مجاز و معتبر مراجعه کنید. تا در کنار رفع مشکل ایجاد شده در خودرو آسیبی نیز به خودروی شما وارد نشود.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن